تازه‌ترین عناوین

دولت سیزدهم علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، یارانه‌هایی برای توانمندی سبدغذایی برخی خانواده‎‌ها در برابر تورم به حساب طیف‌های ضعیف جامعه واریز می‌کرد، دو یارانه‌ای که حالا پس از پایان دولت سیزدهم، خبری از پرداخت آن‌ها نیست.
معاون اجتماعی دادگستری استان تهران:

«لج‌بازی» از عوامل مهم افزایش طلاق!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: «بسیاری از اختلافات خانوادگی که منجر به طلاق می‌شوند، ناشی از هیجانات زودگذر یا لجبازی‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد که در حداقل ۱۵ درصد این اختلافات، ارائه خدمات مشاوره مطلوب می‌تواند از بروز طلاق پیشگیری کند.»
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش‌های شب گذشته در پایتخت و استان تهران گفت: «ایستگاه ورامین بیشترین میزان بارش را با ۱۴.۲ میلی‌متر ثبت کرد.»
با استدلال به اینکه تعیین نرخی بالاتر از ۲۰۵۰۰ تومان می‌تواند پرداخت مطالبات گندم‌کاران را در سال آینده با مشکل مواجه کند و برای اینکه تاخیراتی که امسال در تسویه‌حساب با کشاورزان صورت گرفت سال آینده تکرار نشود، قیمت ۲۰۵۰۰ تومان برای خرید تضمینی هر کیلو گندم مصوب شد.
معاون سیما درباره‌ اینکه چرا عملا در خروجی آنتن خبری از بازگشت بِرندها و هنرمندان مطرح نیست؟ توضیح داد: خلق اثر هنری نیازمند مذاکره است و بازگشت بِرندها به تدریج اتفاق می‌افتد و طبیعی است که این پروسه زمان می‌برد.
طبق اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته سوم شهریورماه کاهش یافته است.
باشگاه سپاهان اصفهان در مورد حضور هوادار محروم این تیم در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی توضیحاتی ارائه کرد.
آمارهای سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور نشان می‌دهد از مجموع ۱ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۱۲ داوطلب کنکور امسال، ۱ میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ داوطلب مجاز به انتخاب‌رشته شدند و طی ۸ روز، بیش از ۶۳۰ هزار نفر انتخاب‌رشته کردند.
سازمان آگهی های پرسون