تازه‌ترین عناوین

اصرار به ساخت خانه‌های ۲۵ متری در حالی است که قواعد مسکنی ایران، آپارتمان ۲۵ متری را به‌عنوان مسکن قبول ندارد؛ بر همین اساس مجریان این طرح، به دنبال ساخت این خانه ها با مجوز هتل آپارتمان هستند.
بازار رمزارزهای دیجیتال در آخر هفته با نوساناتی مواجه شدند و بیت‌کوین (BTC) رشد موقت ۶ درصدی را نشان داد اما دوباره وارد روند نزولی شد و نتوانست سطوحی مشابه آنچه در اواسط ماه آگوست مشاهده شد را حفظ کند.
«بی‌وفایی» تلخ‌ترین سنت در نظام قدرت است؛ روزگاری پادشان همچون رضا پهلوی بر صندلی حکمرانی و شهوت‌رانی می نشینند و روزگاری از اوج قدرت و مکنت آن چنان به زیر پرت می‌ شوند که صدای خرد شدن امید و عزت نفس شاه گوش عالم را کر می‌کند، مثل رضا پهلوی.

حمیدلولایی گفت: من حمید لولایی‌ام، ولی چرا نمی‌توانم؟ چون من نمی‌توانم ادای الکی در بیاورم. باید داستان قابل قبولی وجود داشته باشد. مثلاً «خانه‌به‌دوش» یا «چارخونه» منطقی و صحیح بود.ما کاره‌ای نیستیم، انتخاب نمی‌کنیم، بلکه انتخاب می‌شویم.
جام حذفی فوتسال ۲۰۲۴

ایران_ونزوئلا/ جنگ اول در بخارا

تیم‌ملی فوتسال ایران در نخستین بازی‌ خود در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان عصر امروز به‌مصاف ونزوئلا خواهد رفت.
کارشناس هواشناسی گفت: امروز سامانه بارشی به سمت نواحی شمال شرق حرکت می کند. کسانی که در خراسان شمالی، خراسان رضوی همچنین گلستان، مازندران و سمنان و حتی شمال شرق تهران یعنی البرز شرقی هستند خطر وقوع سیلاب را دارند. رگبارها می تواند باعث وقوع سیلاب شود.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز صبح دو شنبه 26 شهریور ماه 1403 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
تصویر عناوین نخست روزنامه های امروز یک شنبه ۱۸ شهریور ماه 1403/ ببینید
سازمان آگهی های پرسون