تازه‌ترین عناوین

اردشیر رستمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سیر تاریخی زندگی من در ۱۰سالگی با بستنی فروشی ام در تبریز آغاز شد و یک یونولیت کوچک داشتم که ۲۰ بستنی بیشتر در آن جا نمی شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

برگزاری شور عاطفه ها در تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزاری «شور عاطفه‌ها» باهدف تأمین مایحتاج دانش آموزان خبر داد.

«شیار ۱۴۳»، «مانیکارنیکا»، «مرغ دریایی»،«هوگو» و «خیابون ارگ» تعدادی از فیلم‌های پایان هفته تلویزیون هستند.
رئیس پلیس فتا تهران خبر داد؛

متهم لباس فروش در چنگ قانون

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری متهمی به جرم فروش داروهای قاچاق خبر داد و گفت: شغل اصلی متهم لباس فروش است که در فضای مجازی داروهای خاص و قاچاق می فروخت.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در ایران؛

کرونا جان 127 ایرانی را گرفت/ تاکنون 22 هزار و 669 نفر در کشور جان باخته اند

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۹۳ هزار و ۴۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسیده است.
پلیس مبارزه با مواد مخدر؛

۲۰۴ کیلو تریاک در عملیات پلیسی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان "خراسان جنوبی" و کشف ۲۰۴ کیلو تریاک خبر داد.

تالارهای موزه سینمای ایران در آستانه روز ملی سینما با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت رایگان میزبان علاقه مندان به تاریخ و دستاوردهای سینمای ایران خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیامک به یک و نیم میلیون نفر از مالکان خانه‌های خالی خبر داد و گفت: امیدواریم مردم هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه املاک اقدام کنند تا بتوانیم مرحله راستی‌آزمایی را به‌شکل کامل اجرایی و عملیاتی کنیم و پس از آن سازمان امور مالیاتی بر اساس مفاد قانون بتواند از مشمولان نهایی مالیات اخذ کند.
سازمان آگهی های پرسون