تازه‌ترین عناوین

اولین پیام کارگزاری‌ها

اعلام جزئیات عرضه اولیه وسپهر

​طبق اعلام کارگزاری‌ها، فردا یکشنبه ۳۰ شهریور ماه، نماد «وسپهر» در بازار فرابورس عرضه می‌شود که حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ١٠١٠ تومان است.
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۹۵۲ نفر رسید اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۵ هزار و ۵۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند ارزنده کشورمان خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز :

عضویت شهردار شیراز در شورای سیاستگذاری شهرهای فعال ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: با حکمی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور صادر شده است، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز به عنوان عضو شورای سیاستگذاری شهرهای فعال ایران «شفا» منصوب شد.
ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: انجام هرگونه برنامه و اقدامات جایگزین جهت موکب های اربعین صرفاً درچارچوب مصوبات و تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) و از طریق ستاد بازسازی عتبات عالیات (کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه اربعین) صورت می پذیرد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از شکل گیری موج سوم بیماری کرونا در تهران خبر داد و تاکید کرد برای کنترل رشد فزاینده بیماری نیازمند انجام مداخلات جدی تر در تهران هستیم.
با هدف تثبیت مالکیت دولت بر اراضی انجام شد؛

اخذ ۷۰ سند تک ‌برگ در حریم درجه‌ یک مجموعه میراث جهانی تخت جمشید

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مرودشت از اخذ ۷۰ سند تک ‌برگ در حریم درجه‌یک مجموعه میراث جهانی تخت جمشید با هدف تثبیت مالکیت دولت بر این اراضی خبر داد.
پرواز شماره ۲۸۲۹ شرکت هواپیمایی معراج که از فرودگاه مهرآباد به مقصد کرمانشاه پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی از میانه راه به تهران بازگشته و فرود اضطراری انجام داد.

سازمان آگهی های پرسون