تازه‌ترین عناوین

اصلاح قیمت‌ها در بازار سهام موجب شده است میزان تقاضا برای اوراق اخزا افزایش یابد. اوراقی که سرمایه‌گذاری در آن بدون ریسک است؛ اما افزایش تقاضا برای آن موجب افزایش قیمت و در نتیجه کاهش نرخ بازده تا سررسید آنها خواهد شد. این روند به نحوی پیش رفته است که در طول هفته گذشته نرخ بازدهی این اوراق به ۱۶ درصد رسیده است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخشی از منابع خود را در این اوراق سرمایه‌گذاری می‌کنند. بر این اساس روند اوراق اخزا توانسته میزان بازدهی بسیاری از صندوق‌های با درآمد ثابت را تحت‌تاثیر قرار دهد.
«کریم آتشی» کارگردان سینما که همسایه‌اش را کشته است، صبح دیروز در نخستین جلسه بازپرسی درباره مقتول گفت: فکر کردم گلوله به پوست سرش خورده و آسیب جدی ندیده است برای همین او را رها کردم و رفتم خوابیدم!
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

واکسن آنفولانزا وارد فارس شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از به ورود حجم اندکی، واکسن آنفلوآنزا به استان فارس خبر داد و گفت: منتظر هستیم تا تعداد واکسن‌های پیش بینی شده وارد شود و بتوانیم تعداد قابل قبولی را در دسترس شهروندان قرار دهیم.
همکلام با «صادق برقعی» بازیگر سریال «زمین گرم»

منتظر اتفاقات غیرمترقبه باشید

از عشق و علاقه ای که به این حرفه دارد، سخن می گوید؛ از زمانی که 13، 14 سال بیشتر نداشت و در هنرستان تحصیل می کرد تا زمانی که در دانشگاه در رشته کارگردانی تئاتر دانش آموخته شد.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در مهرماه، گفت: هموطنان گرامی برای شرکت در این جشنواره تنها تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند.
رئیس بخش پریناتالوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

انجام یک عمل جراحی اختلال ژنتیکی جنین در شیراز

رئیس بخش پریناتالوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیمی متشکل از متخصصان مختلف برای اولین بار موفق به انجام یک عمل جراحی برای حذف یکی از ۲ جنین دچار اختلال ژنتیکی، شدند.
سازمان آگهی های پرسون