تازه‌ترین عناوین

ادریس البا تهیه کننده و بازیگر فیلم Concrete Cowboy است که این فیلم احتمالا در رشته نقش مکمل برای البا نامزدی هایی را در فصل جوایز در پی خواهد داشت.
رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: بسته بودن مرزی مثل ترکیه فقط به گران‌تر شدن پروازهای این مسیر دامن زده است. نه تنها ایرلاین خارجی، بلکه شرکت‌های هواپیمایی داخلی که گاهی در مسیر ترکیه پرواز دارند، بلیت‌ها را گران کرده‌اند، قیمت پرواز با شرکت هواپیمایی ایرانی برای مسیر یک‌طرفه استانبول ـ تهران به ۱۰ میلیون تومان هم رسیده است.

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران گفت: یکی از بهترین و آسان ترین راه کارهای برای متعادل کردن بازار فولاد عرضه مکفی در بورس کالا است.
رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۹ هزار تومان است.

پیش گشایش بازار امروز 30 شهریور 99

تعادل در عرضه و تقاضا

در مرحله پیش گشایش بازار سهام امروز، نمادهای پالایشی تقاضای زیادی دارند و از طرفی نیز نمادهای خودرویی مانند خگستر و خساپا عرضه بالایی دارند.
بهروز افخمی کارگردان سینما ضمن آسیب‌شناسی تلاش برخی جوانان علاقمند به فیلمسازی برای میان‌بر زدن در مسیر خلاقیت، تأکید کرد که مواد مخدر نمی‌تواند نقش میان‌بر را داشته باشد.
روز شنبه 29شهریورماه ۱۳۹۹ مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی «طرح یاری» با حضور مدیرعاملان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه‌ و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات برگزار شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور خبر داد؛

آخرین تغییرات طرح «نوبت‌دهی اینترنتی» در مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از ثبت نام موفق 100 هزار شهروند تهرانی در سامانه نوبت دهی اینترنتی خبر داد و گفت: ‌از امروز 7 کلانشهر و 3 استان دیگر نیز با نوبت دهی اینترنتی کار تعویض پلاک وسایل نقلیه را انجام خواهند داد.
در پایان معاملات امروز در حالی که شاخص کل در ابتدا ریزش داشت ولی با افزایش تقاضا شاخص دوباره روند صعودی پیدا کرد، اما دوباره با بازگشایی نمادهای پالایشی شاخص کل افت داشت و به یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد رسید.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران خبر داد :

۳۰ درصد ارزبری دارو به ۳ درصد داروهای خارجی اختصاص یافته است

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران در حالی خبر از تولید ۹۷ درصد داروها در داخل کشور داد که برای تامین مواد اولیه دارو های ایرانی تا ۶۰ درصد به خارج از کشور وابسته ایم.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد؛

وزش باد شدید و بارش باران در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از بعد ازظهر امروز (۲۹ شهریور) خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون