تازه‌ترین عناوین

برای یک عمر دستاورد هنری؛

آن هوی شیر طلای ونیز را گرفت

شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ونیز، از آن هوی فیلمساز چینی با اهدای شیر طلای ونیز برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به رخداد طوفان در عصرو شامگاه روز شنبه هشتم شهریور ماه گفت: با بررسی های به عمل آمده 634 هزار و 940 میلیون ریال خسارت به مزارع صیفی از جمله ذرت و برنج ارزیابی و برآورد شده است.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز عنوان کرد:

قنات‌های شیراز ثبت ملی می شوند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز از ثبت ملی قنات‌های این کلانشهر خبر داد و گفت: در گذر زمان قنات‌های شیراز، لایروبی نشده یا در مسیر ساخت و ساز قرار گرفته، لذا مسیر قنات‌ها به انحراف رفته است.
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر:

فضای مجازی جولانگاهی برای عرضه مواد مخدر شده است

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه فضای مجازی جولانگاه عرضه مواد مخدر شده، گفت: نظارت و پیشگیری از افتادن فرزندان در دام سودجویان مواد مخدر باید از خانه شروع شود و لازمه این نظارت، ارتقای اطلاعات والدین است تا نگذاریم بازار سوداگران مرگ در فضای مجازی داغ شود
رئیس اداره محیط زیست لامرد خبر داد

نذر_طبیعت در لامرد فارس

به همت موسسه نذر طبیعت وطن ما و همکاری انجمن زمین و زندگی علامرودشت عملیات لوله گذاری و آبرسانی به تنگ کنگلی در لامرد فارس در تاریخ 17 شهریور ماه سال جاری انجام شد.
آتش سوزی های جنگلی در ایالت کالیفرنیا؛

تخریب ۸۰۹ هزار هکتار از اراضی کالیفرنیا

گزارش‌ها حاکی از آن است که در سال جاری میلادی (۲۰۲۰) حریق موجب از بین رفتن حدود ۸۰۹ هزار هکتار از اراضی در ایالت کالیفرنیا شده است
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:

نظارت بر معافیت مربوط به ازدواج با دختران معلول

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح معافیت مربوط به ازدواج با دختران معلول را موقت و دارای نظارت دائمی اعلام کرد
شیوع کرونا برای من از لحاظ آهنگسازی اتفاق خوبی بود؛ چون فرصت این را داشتم که داوطلبانه خودم را در منزل زندانی کنم و شب و روز مشغول آهنگسازی شوم. در این مدت نزدیک به ۲۰ اثر مختلف نوشتم که البته بیشتر آثارم را براساس آثار ادبی نویسندگانی همچون صادق هدایت، کامو، کافکا و ...  ساختم و داستان‌های مختلف را به موسیقی تبدیل کردم.
دادگاه رسیدگی به اتهامات دو تن از متهمان اخفای درآمد حاصل از فعالیت اقتصادی، فرار مالیاتی و پولشویی در شعبه 101 دادگاه کیفری دو شیراز و به تصدی دادرس این شعبه، قاضی امیر بذرگر، و با حضور متهمان و وکلای آنها، نماینده دادستان و نمایندگان اداره کل امورمالیاتی استان فارس برگزار شد.
پوستر جشنواره ملی حماسه گویان با حضور مسئول برنامه شب های خاطره حوزه هنری کل کشور و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان اصفهان در دفتر رئیس حوزه هنری این استان رونمایی می شود.
سازمان آگهی های پرسون