تازه‌ترین عناوین

درمان با گیاهان دارویی؛

روش ساده برای درمان زانو درد

زانو‌ها عضوی موثر در بدن که با تحمل وزن ابزار حرکتی برای انسان هستند و تا زمانی که آسیب نبینند، درک وابستگی به این عضو مشخص نمی‌شود.

در آستانه لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال بدون مربی!

استقلال در حالی آماده حضور در لیگ آسیا می شود که بسیاری از پست‌های اصلی این تیم خالی است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس، با انتقاد از اینکه مدیریت مناطق آزاد کشور رها شده است، گفت: مدتهاست تعداد زیادی شناور پر از کالا در بندر بهمن قشم بلاتکلیف هستند و هیچ‌کس نیز پاسخگو نیست که این موارد نشان از ناهماهنگی و کم‌توجهی به مسائل اقتصادی است.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به رأی پرونده ویلموتس از طریق وکلا و حقوقدانان کاردان اعتراض کنیم و در دادگاه حکمیت ورزش درخواست تجدیدنظر دهیم.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نورگفت: این دانشگاه در ۲۰۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد در گروه های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و هنر پذیرای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ است.

مسوول شبکه آموزشی دانش آموزی شاد مطرح کرد؛

حفظ امنیت دانش آموزان در فضای مجازی با شبکه شاد

مسوول شبکه آموزشی دانش آموزی شاد گفت: قابلیت سیم‌کارت شاد تنها در ورود به فضای شبکه مجازی شاد را برای دانش‌آموزان آماده می‌کند؛ و امنیت آنها در استفاده از این شبکه در حین آموزش حفظ می‌شود.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی اعلام کرد:

رتبه دوم ایران در تولید کمی مقاله

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی گفت: در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸، شاهد رشد ۱۰.۴ درصدی تولید مقالات در کشور بودیم که از این حیث پس از چین در رتبه دوم جهان قرار داریم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بابیان‌اینکه کنش‌گری‌های دولت و آموزش و پرورش در مورد زمان آغاز سال تحصیلی جدید در شرایط پیک دوم شیوع کرونا مورد تایید نمایندگان مجلس نیست از تصمیم بر احضار وزیر آموزش و پرورش به مجلس خبر داد.
گفت و گو با «کیمیا گیلانی» یکی از مجریان موفق تلویزیون

شانس دیده شدن در بازیگری را نداشتم

مرداد قدم در بیست و هشتمین بهار زندگی اش گذاشت. «کیمیا گیلانی» مدیریت صنعتی خوانده و به دو عرصه بازیگری و اجرا علاقه دارد به همین دلیل از یکی از مؤسسات مدرک بازیگری دریافت کرد و مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبان را هم از یک مرکز دیگر گرفت. او همچنین مدرک دوبله دارد.
​ بعضی ها کارشان همین است؛ گیس های شان را بلند می کنند و تبلیغ آن را برای فروش در سایت می گذارند و برخی نیز به آرایشگاه هایی مراجعه می کنند تا موهای شان را از آن ها بخرند. کافی است به سایت های اینترنتی یا شبکه های مجازی مراجعه کنی و به دنبال موی طبیعی بگردی، با انواع تبلیغات آن مواجه می شوی که  البته قیمت ها بسته به نوع مو و کیفیت آن متفاوت و در بیشتر موارد نیز بالاست
سازمان آگهی های پرسون