تازه‌ترین عناوین

جیم کری در برنامه «پخش زنده نیمه شب» که به نام SNLمعروف است نقش جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ را بازی خواهد کرد.

بهرام نازمهر ـ خواننده پاپ ـ روز گذشته پس از تحمل دوره‌ ابتلا به ویروس کرونا، در حالی که در آی سی یو بستری بود، از دنیا رفت.
نتایج یک بررسی امنیتی جدید نشان می‌دهد حفره‌ای خطرناک در مرورگر اینترنتی فایرفاکس موجب می‌شود تا هکرها بتوانند از طریق شبکه‌های وای فای به محتوای این مرورگر دسترسی یابند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: با توجه به میزان ترافیک و بر اساس تصمیم پلیس راه در منطقه، محدودیت ترافیکی بعد از ظهر امروز در هراز و کندوان اعمال می‌شود.

این دو زن در کنار خیابان با آسودگی بساط پیک‌نیک خود را پهن کرده‌اند. بوق و دود خودروها و نگاه‌های عجیب رانندگان هم ‌‌آرامش آنها را برهم نمی‌زند.

درباره مردی که زیاد می دانست اما متواضع بود؛

سرباز گمنامِ گمنام

چند گزاره درباره آقای عبدالعلی رحیمی که خیلی‌زیاد می‌دانست ولی اصلا چیزی برای خود نمی‌خواست، مردی که کرونا در هفتمین دهه زندگی‌اش در همین شهریور ماه، او را از ما گرفت.
درخواست ابتکار از وزیر کشور

درج نام "مادر" روی کارت های ملی

معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درج نام "مادر" در کنار نام "پدر" روی کارتهای ملی را خواستار شد.

طبق گفته ی جبار گوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه حدود 20 میلیون نفر ایرانی به صورت ماهانه 120 هزار تومان کمک هزینه خرید کالاهای اساسی دریافت می‌کنند و 40 میلیون نفر دیگر نیز ماهانه 60 هزار تومان برای خرید مایحتاج خود دریافت می کنند.
​بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون که برای بسیاری حضورش در سریال خانگی عجیب بود واکنش نشان داد و گفت: اشتباه کردم و سعی می‌کنم چنین کار‌هایی را نپذیرم تا به شعور مخاطب توهین نشود.
رتبه ۸ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی:

تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد

رتبه ۸ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با یبان اینکه این موفقیت اول راه است و هنوز فکرهای بزرگتری برای رسیدن به اهدافم دارم، گفت: تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد.دوست دارم از زندگی‌ام لذت بیشتری ببرم.
سازمان آگهی های پرسون