تازه‌ترین عناوین

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان در پایان معاملات هفته گذشته رسید.

چهارشنبه هلدینگ خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بازار سرمایه چند گزارش مهم منتشر کرد. فارس در دوره ۱۲ ماهه ۱.۴۶۱ ریال به ازای هر سهم سود محقق کرده است.
بازار ارز در تابستان امسال نوسان قابل توجهی را پشت سر گذاشت و این درحالی بود که در همین دوره بازار سهام روزهای نزولی را تجربه کرد. در ادامه سال آیا در نیمه دوم امسال ممکن است بورس از نوسانات اخیر یا نوسانات احتمالی قیمت دلار در شش ماهه دوم سال متاثر شود؟
آخرین آیین‌های مذهبی خاکسپاری مرحوم محمدرضا شجریان همراه با پخش نوای جاودانه ربنای عرفانی استاد آواز ایران در محوطه آرامگاه فردوسی اجرا و پیکر وی در خاک توس کنار حکیم ابوالقاسم فردوسی آرام گرفت.
در مسیر‌های بومهن_ جاجرود محدوده پلیس راه جاجرود؛ فشم -زردبند محدوده حاجی آباد و همچنین شهر دماوند شاهد ترافیک سنگین هستیم.

پایگاه روزنامه «ایندیپندنت»، در خبری فوری درباره این اظهارات ترامپ نوشت او هنگام صحبت کردن درباره ایران در برنامه رادیویی «راش لیمبو» (یکی از مجری‌های محافظه‌کار برنامه‌های رادیویی) از الفاظ رکیک استفاده کرده است.
موفقیت یک احساس است یا یک ذهنیت؟ پاسخ من و شما به این پرسش می‌تواند سطح رضایت‌مندی ما از زندگی را تعیین کند. جوش کوپل (Josh Kopel)، یک کارآفرین و عضو سازمان کارآفرینان (EO)، یک رستوران‌دار در سن‌دیگو، یک پیشگام فناوری و مسئول برنامه پادکستی Full Comp است که هر هفته با بزرگان اندیشه و کارآفرینی و رهبران شرکت‌های تجاری موفق گفت‌وگو می‌کند.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، از موافقت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت سیمان پاکتی خبر داده و خواستار شده تا مدیران شرکت‌های سیمان، هرچه سریعتر به جهت تعدیل نرخ فروش سیمان پاکتی اقدام کنند.
از آنجا که علاوه بر راه تنفسی، ویروس کرونا از طریق مخاط بینی، چشم و دهان و یا لمس سطوح منتقل می‌شود، عینک آفتابی، هندزفری، ساعت مچی و دیگر وسایل مورد استفاده روزمره باید مرتب ضدعفونی شوند.

رنگ چشمان اعضای یک قبیله در منطقه سوالوسی در جنوب شرقی اندونزی بسیاری را شگفت زده کرده است.یک جهش ژنتیکی باعث شده اعضای این قبیله چشمانی به رنگ آبی متالیک پیدا کنند، رنگ چشمی که در اندونزی بی‌نهایت کمیاب است. مردم این کشور بیشتر مو و چشم سیاه دارند.

ایرادهای موجود در اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با پیگیری‌های لازم توسط بانک مرکزی رفع و سرعت پرداخت تسهیلات افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در حال حاضر تعداد ۵۵ هزار و ۵۵۲ پرونده در بانک‌ها و موسسات عامل تشکیل شده و برای تعداد ۴۳ هزار و ۲۴۱ نفر جمعاً حدود ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

صادقی نیارکی خبر داد؛

«نرگس محمدی» از زندان آزاد شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مجازات نرگس محمدی با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ مهر) بارش در ارتفاعات البرز و زاگرس به‌صورت برف خواهد بود، از بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما در برخی مناطق کشور از امروز (۱۷ مهر) خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون