تازه‌ترین عناوین

پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/6

آموزش مجازی رویای دانش آموزان محروم

پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان هر ساله با آغاز فصل تحصیل، دغدغه سقف‌های لرزان کلاس، نبود سیستم گرمایشی، کیف و کفش و... داشتند و اما امسال با توجه به شرایطی که کرونا پیش آورده جنس محرومیت این دانش‌آموزان نیز تا حدودی فرق کرده و دسترسی به آموزش‌های فضای مجازی برای آنها به رویا تبدیل شده است که رفع مشکلات تحصیل این دانش‌آموزان همت مسئولان و خیران را  می طلبد.

کاهش قیمت گوشت قرمز داخلی در میادین میوه و تره بار تهران همچنان ادامه دارد و از اول آبان تا صبح امروز که نرخ‌های جدید اعمال می‌شود، قیمت گوشت تازه گوسفند ۲۰ هزار تومان و گوشت تازه گوساله ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

انتخابات اخیر آمریکا باز هم پای ادعای پیشگویی مجموعه انیمیشن «سیمپسون‌ها» را به تحلیل‌ها باز کرده است؛ آیا تولیدکنندگان این محصول شبکه فاکس واقعا پیشگو بودند؟

عصبانیت از میزان آرای ترامپ

واکنش «رابرت دنیرو» به انتخابات آمریکا

رابرت دنیرو سرسخت ترین سلبریتی منتقد ترامپ در طی این سالها با ابراز رضایت از انتخاب بایدن از میزان آرای ترامپ اظهار تاسف کرد.
مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت: قیمتی که مردم باید دام زنده را از دامدار بخرند نمی‌خرند و به علت مشکلات معیشتی نیز مصرف گوشت در سبد خانوار پایین آمده است بنابراین دامداران مجبورند به قاچاقچیان، دام خود را بفروشند.

آخرین تحرکات بورس در هفته سوم آبان

افزایش تقاضا در نمادهای خودرویی

شاخص کل در معاملات تمام روزهای گذشته این هفته نزولی بود و در نهایت به یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد رسید، اما روند سفارش‌گیری در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز چگونه است؟
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۵۳ در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۴۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع جانباختگان به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

تست MBTI فرصتی را فراهم کرده است تا شغل مناسب با روحیه خود را پیدا کنید.
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که مذاکرات و راه حل سیاسی می‌تواند به بحران کهنه قره باغ پایان دهد، گفت: ضمن خرسندی از پایان جنگ، امیدواریم توافق به دست آمده برای آتش‌بس اجرایی شود.
وزیر بهداشت گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که هیچ بیمار کرونایی پشت درب بیمارستانها نمی ماند و تمام بیماران نیاز به بستری، در بیمارستان بستری خواهند شد.

سازمان آگهی های پرسون