تازه‌ترین عناوین

با وجود کاهش شدید واردات گوشت، قاچاق دام زنده، افزایش قیمت نهاده های تولید و عدم مدیریت واحد از جمله دلایلی است که برای افزایش قیمت گوشت مطرح می شود.
شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا با همه تلخی‌ها، تجربیات جدیدی به همراه داشت و نشان داد که انسانها در این کره خاکی همچون دانه‌های تسبیح به یکدیگر وصلند و مرگ یک نفر به معنای مرگ دیگری است، به همین دلیل بارها توصیه شده که همه باید نسبت به پروتکل‌های بهداشتی تمکین کرده تا از مرگ انسان‌های بیشتر جلوگیری کنیم.
یکی از آخرین گزارش های منبع خبری تحلیلی کوین تلگراف حاکی از آن است که تسلط ماینرها بر افت و خیز و نوسانات قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی در حال کاسته شدن است. داده های موجود در شبکه بلاکچین نشان می دهند که تاثیر و نفوذ ماینرها بر بازار بیت کوین پیش از این بسیار شدیدتر بوده و به نظر می رسد تسلط آن ها در حال کاهش است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 فردا 15 آبان همچنین از ساعت 6 روز 16 آبان تا ساعت 2 بامداد روز 17 آبان در محور هزار ممنوع است.

پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور سراسری برای اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ضرورت دارد از امروز ۱۴ آبان به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۱۹ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۴ ابان ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است و تداوم این شرایط تا فردا پیش‌بینی می‌شود. همچنین کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها در اواخر وقت امشب نیز دور از انتظار نخواهد بود.

درخواست استقلال از فیفا؛

پنجره ما را باز کنید

باشگاه استقلال در نامه‌ای به فیفا ضمن ارائه مدارک پرداختی به وینفرد شفر، خواهان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه شد.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: دان مورد نیاز واحد‌هایی که سن گله‌های شان بیشتر از ۲۸ روز است باید به طور کامل و به قید فوریت تأمین شود تا این واحد‌ها بتوانند مرغ را با قیمت مصوب به بازار عرضه کنند.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: فردا پنجشنبه بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه شیرین‌سازی آب دریا در کشور از خلیج فارس و انتقال به استان‌های کرمان و یزد با دستور رییس‌جمهوری آغاز خواهد شد.

سازمان آگهی های پرسون