تازه‌ترین عناوین

مایکروسافت اعلام کرد یک فناوری امنیتی طراحی کرده که شرکتهای اینتل و AMD قصد دارند آن را در پردازنده های رایانه شخصی تعبیه کرده و امکان مقابله با هکرها و حملات سایبری را تقویت کنند.
توصیه ترفع به شهروندان همزمان با اوج‌گیری کرونا

مسافران از صحبت کردن در اتوبوس خودداری کنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در شرایطی که شاهد اوج‌گیری کرونا هستیم، گفت: مسافران اتوبوس برای حفظ سلامت خودشان و سایر شهروندان، علاوه بر استفاده ماسک، از صحبت کردن با دیگران یا با تلفن همراه خود در اتوبوس نیز اکیداً خودداری کنند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اعلام اینکه بورس این هفته را مثبت به پایان می‌برد، گفت: این رشد احتمالا مانند بهار خیلی شتابان نیست اما مجموعا مثبت است، امروز نیز شرایطی سبز در انتظار شاخص خواهد بود.
در یکی از روستاهای سروآباد کردستان؛

شلیک اشتباهی پلیس؛ جان مرد روستایی را گرفت

تیراندازی پلیس به سوی یک خودروی متواری، که به ایست پلیس توجه نکرد، به یکی از اهالی «هورامان» در شهرستان سروآباد که پیاده در حال گذر از آن مسیر بود، برخورد و باعث کشته شدن او شد.

عضو کمیته ملی مقابله با کرونا خبر داد:

توزیع واکسن کرونا تولید داخل تا اوایل سال جدید یا زودتر

مینو محرز در واکنش به نگرانی‌های مردم در زمینه دسترسی به واکسن کرونا گفت: در کشور ما دانشمندان بر روی واکسن کرونا فعالیت کرده و تا اوایل سال جدید و شاید هم زودتر واکسن کرونای تولید داخل توزیع می‌شود.
معاون اول رییس جمهوری گفت: اگر واکسن کرونا در دنیا تولید شود با تمام توان برای خرید آن اقدام می‌کنیم. منابع لازم وجود دارد و با وجود همه محدودیت‌ها پول آن را برای خرید تهیه خواهیم کرد و نمی‌گذاریم بگویند واکسن کرونا در جایی تولید شده و مردم ایران به خاطر مسائل مالی به آن دسترسی ندارند.
نگاهی به عملکرد 24 فوتبالیست‌ ایرانی در نقاط مختلف آسیا و اروپا

عصر لژیونرها!

لژیونرهای ایران در فوتبال اروپا جولان می‌دهند. بدون شک، عصر امروز فوتبال ایران را می‌توان درخشان‌ترن عصر لژیونرها نامید؛ هر چند تا دلتان بخواهد اتفاقات بد در این فوتبال رخ می‌دهد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز هیات رئیسه درباره شرایط جدید تصمیم قطعی نگرفته است، گفت: جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار می‌شود.
نماد شستا که از جمله نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام است و بعد از توقف به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف مدت زیادی متوقف بود امروز بازگشایی می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون