عجیب‌ترین کلکسیون تلفن‌های همراه قدیمی +عکس

اوزچلیک درباره جمع آوری تلفن‌های همراه می‌گوید: من به دلیل علاقه به تلفن های همراه شروع به انجام این کار کردم.

به گزارش سایت خبری پرسون، اوزچلیک با سابقه ۲۰ سال جمع آوری تلفن‌های همراه، احتمالاً بزرگترین مجموعه تلفن‌های همراهی را دارد که تا به حال در دنیا جمع آوری شده است. او دو دهه پیش با شروع شغل تعمیرکاری، مجموعه‌ای بالغ بر ۱۰۰۰ تلفن ‌همراه را جمع آوری کرده است. تقریباً همه این تلفن‌های همراه مربوط به روزهای قبل از تولید تلفن‌های همراه هوشمند است.

یعنی تلفن‌هایی که برای تماس با فردی دیگر مجبور بودید دکمه آن را فشار دهید. اوزچلیک که در وان ترکیه زندگی‌ می‌کند همچنان در کنار تعمیر تلفن‌ها به جمع آوری تلفن‌های بیشتری برای کلکسیون خود ادامه می دهد. کلکسیون تلفن‌های همراه او بزرگتر از چیزی بود که الان هست اما سارقان دو سال پیش با ورود به خانه او ۷۰۰ عدد از آنها را به سرقت بردند.

اوزچلیک درباره جمع آوری تلفن‌های همراه می‌گوید: من به دلیل علاقه به تلفن های همراه شروع به انجام این کار کردم. یک روز به نظرم رسید که این نوع تلفن‌ها به زودی منسوخ خواهند شد و به همین خاطر مجموعه‌ای را راه اندازی کردم که شامل گوشی‌های خریداری شده و یا رها شده توسط صاحبان قبلی آنها است.

همه این گوشی‌ها، مدل‌های کمیاب و بسیار ارزشمندی هستند. برخی می‌خواستند گوشی‌ها را از من بخرند اما من نفروختم. حفظ این گوشی‌ها کار دشواری است، اما من می خواهم تا جایی که می توانم آنها را در بهترین شرایط نگه دارم.

209955