تست کرونای قالیباف منفی شد

پزشک معالج رییس مجلس شورای اسلامی از منفی شدن دو نوبت تست کرونای وی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر بیماری قالیباف کنترل شده و خطر سرایت ندارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، «مصطفی قانعی» فوق تخصص بیماری‌های ریوی درباره آخرین وضعیت سلامتی رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو نوبت تست PCR طی سه روز گذشته برای اطمینان از حل کامل مشکل، انجام شد که نتیجه آن منفی بود و در حال حاضر بیماری کنترل شده و خطر سرایت ندارد.

پزشک معالج رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیماری کرونای رییس مجلس از نوع خفیف بود و طول درمان به موقع به اتمام رسید و عارضه‌ای از خود بر جای نگذاشت؛ البته فقط مشکل سرفه باقی مانده که ارتباطی با بیماری کرونا ندارد و ناشی از مصدومیت شیمیایی قبلی است که درمان مخصوص تجویز شده است.

دکتر قانعی با تاکید بر اینکه حضور رییس مجلس در جلسات و مجامع عمومی از لحاظ علمی منعی ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به دو نوبت تست گرفته شده از رییس مجلس بیماری ایشان بهبود یافته و سرایتی برای دیگران نخواهد داشت و تک سرفه ها نیز ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

به گزارش ایرنا، در هفتم آبان ماه بود که «محمدباقر قالیباف» در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد، نیمه شب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد.

بعد از اعلام مثبت شدن تست کرونا رییس مجلس شورای اسلامی، او خود را در دفتر کارش در مجلس قرنطینه کرد و از آنجا امور و وظایف محوله را پیگیری کرد.

209960