تازه‌ترین عناوین

پارالمپیک توکیو 2020؛

یک نقره دیگر برای دوومیدانی

مهدی اولاد پرتابگر ایرانی در مرحله نهایی پرتاب دیسک F11 با پرتاب 40 متر و 60 سانتی متر به عنوان دوم رسید و مدال نقره را از آن خود کرد.
اصفهانی‌ها اقبال بلندی دارند که می‌توانند در یکی از زیباترین میدان‌های تاریـخـی جـهـان، پا در رکـاب تـاریـخ، دوچرخه‌سواری کنند. با پیاده‌راه شدن این میدان کهن‌سال و بافت پیرامون آن، فضای بسیار مناسبی برای رکاب‌زدن در آن فراهم شده است. میدانی که روزگاری پر از غوغای تاخت‌وتاز سوارکاران چوگان‌باز بوده، حالا با سوارکارانی از جنس دیگر روبه‌رو شده است. رکاب‌زنانی که دور نقش‌جهان می‌گـردنـد و تـاریـخ ایـن مجموعه مهم را با نگاهی تازه مرور می‌کنند.
مادامی که زیرساخت‌های مختلف مثل برق، آب، گاز، اینترنت، راه، حمل‌ونقل تامین نشده، نه دولت و نه بخش خصوصی نمی‌توانند تولید کالا و خدمات داشته باشند. وظیفه اولیه دولت تامین کالای عمومی است که یکی از مصادیق آن زیرساخت های شهری است.

یکی از سخت‌ترین تصمیمات، انتخاب همسر است که بدون شک باید معیار‌های صحیحی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین انتخاب را داشته باشید.
یکی از صرافی های فعال در داخل کشور، صرافی ایران بایننس بوده که به نسخه ایرانی صرافی بزرگ بایننس معروف شده است. این صرافی ارز دیجیتال در طی فعالیت چند ساله خود توانسته کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: برخی علایم و عوارضی که بعد از تزریق واکسن کرونا دیده می‌شود جزو عارضه‌های شایع پس از تلقیح واکسن هستند و بروز آنها طبیعی است و معمولاً عوارض ناشی از آن گذراست و با درمان‌های نگهدارنده بهبود پیدا می‌کند.
پرسون آموزش می دهد؛

عطر خودتان را در خانه بسازید

برای ساخت عطر در خانه می توانید از انواع گل ها و میوه های خوشبو استفاده کنید، ترفندهای ساخت عطر را در ادامه مشاهده کنید.
طبق گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی مستاجرانی که نیمه دوم سال مهلت قراردادشان است، امکان ثبت نام در سامانه را دارند.

فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد؛

اعتراف سارق حرفه ای به 20 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۰ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در شهرستان خرم آباد خبر داد.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 10 شهریور 1400؛

اتریوم از 3.5 هزار دلار عبور کرد/کاهش دامیننس بیت کوین

به جرات می توان گفت که اکثر آلتکوین های بازار طی چند هفته گذشته، در مقایسه با بیت کوین عملکرد بهتری از خود نشان داده اند. به عنوان مثال، اتریوم که روز دوشنبه تا زیر 3200 دلار کاهش یافته بود، از آن زمان، بیش از 300 دلار افزایش قیمت داشته است.

سازمان آگهی های پرسون