از صرافی ایران بایننس چه می دانید؟

یکی از صرافی های فعال در داخل کشور، صرافی ایران بایننس بوده که به نسخه ایرانی صرافی بزرگ بایننس معروف شده است. این صرافی ارز دیجیتال در طی فعالیت چند ساله خود توانسته کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.

تصویر از صرافی ایران بایننس چه می دانید؟

به گزارش سایت خبری پرسون، نکته مهمی که باید به آن دقت کرد این است که خرید ارز دیجیتال از یک صرافی مطمئن امروزه به یک دغدغه اصلی برای مردم در کشور ما تبدیل شده است. چرا که مشکل تحریم کشور روی این حوزه هم تاثیر گذاشته، بطور مثال صرافی بایننس اجازه فعالیت به کاربرهای ایرانی را از طریق پلتفرم خود نمی دهد و شاید در آینده صرافی های خارجی بیشتری اقدام به این کار بکنند. بخاطر همین صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که به نسخه ایرانی بایننس در کشور معروف شده به حل این مشکل پرداخته و خرید راحت و سریع بیش از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال را برای مردم عزیز کشور امکان پذیر ساخته است. در این مقاله به اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع خواهیم پرداخت.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

در حقیقت صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) بستری است که در آن اشخاص می‌توانند پول ملی خودشان را به یک دارایی دیجیتال که به آن ارز دیجیتال یا رمز ارز می گویند تبدیل کنند. یا به معامله و ترید ارز های دیجیتال با هم بپردازند. صرافی ارز دیجیتال می‌تواند در قالب یک سایت یا یک اپلیکیشن موبایل که روی تلفن همراه نصب می‌شود یا هر دو باشد. با ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید در ازای پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید یا ارز دیجیتال خود را به پول ملی (مانند ریال) یا یک ارز دیجیتال دیگر به تبدیل کنید.

مزایای خرید ارز دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال مزایایی دارند که ارزهای سنتی ندارن و همین باعث شده روز به روز افراد بیشتری علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه باشند.

۱. انتقال پول در ارزهای دیجیتال راحت از سیستم های بانکی است

برای انتقال مقدار زیادی پول از طریق بانک شما اولا باید به خود بانک مراجعه کنید که در ایام تعطیل و تایم های خارج از زمان فعالیت بانک ها انجام این کار ممکن نیست و اگر بخواهید از یک کشور به کشور دیگری سرمایه انتقال بدهید بخاطر تحریم های کشور ما خیلی وقت ها انجا این کار ممکن نیست. در حالی که همین انتقال در ارزهای دیجیتال فقط به یک آدرس کیف پول نیاز است و میتوانید به هر کجای دنیا در سریع ترین زمان سرمایه مد نظر خود را نتقال بدهید.

۲. امنیت بالای شبکه ارزهای دیجیتال

امنیت در ارزهای دیجیتال بالاتر از سیستم های بانکی است دلیل آن هم بخاطر این است که ارزهای دیجیتال یک ویژگی بارز دارند و آن هم غیر متمرکز بودن تراکنش های آنهاست. بارها خبر از هک شدن سیستم های بانکی یا خالی شدن حساب ها را شنیدیم ولی در یک شبکه بلاکچین مانند بیت کوین، اطلاعات تراکنش ها در واحد هایی بنام نود (Nude) که در سراسر دنیا پراکنده شده اند ذخیره می شوند و همین قضیه عملا هک شدن این سیستم ها را غیر ممکن میکند.

۳. جهانی بودن ارزهای دیجیتال

این روزها کسانی که خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را انجام میدهند از بیت کوین بعنوان واحد جهانی پول یاد میکنند. بخاطر اینکه با خرید بیت کوین میتوانید آن را در هر کشوری به راحتی به ارز فیات تبدیل کنید. ولی ارزهای فیات مثل ریال ایران همیشه این قابلیت را ندارند.

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس با پشتیبانی از ۶۰۰ ارز دیجیتال

یکی از صرافی های فعال در داخل کشور، صرافی ایران بایننس بوده که به نسخه ایرانی صرافی بزرگ بایننس معروف شده است. این صرافی ارز دیجیتال در طی فعالیت چند ساله خود توانسته کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد. در اصل صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با هدف پر کردن خلاء یک پلتفرم ایرانی برای معاملات ارز دیجیتال شروع به کار کرد. اولین اصل در این صرافی آسان سازی معاملات ارز دیجیتال برای تمامی اقشار جامعه بوده که خوشبختانه تا به امروز طبق گفته کابران سایت توانسته است به تعهدات و چشم انداز پیش روی خود به خوبی عمل کند.

هدف صرافی ایران بایننس حل کردن مشکلات کاربران ایرانی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال بوده که یکی از آنها استفاده از یک پلتفرم مناسب داخلی برای خرید ارز دیجیتال بجای استفاده از صرافی های خارجی است. تا مشکلات بلوکه شدن و مسدود سازی اکانت و دارایی های هموطنان به حداقل برسد.

مزایای خرید از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم خرید ارز دیجیتال از یک صرافی خوب یکی از مهمترین اقداماتی است که قبل از خرید ارز دیجیتال باید به آن دقت کنید. در خرید از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس میتوانید از مزایای زیر برخودار باشید:

۱. خرید و فروش ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال

یکی از مشکلات اکثر صرافی های داخلی، تعداد کم ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش هست. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس با دارا بودن بیش از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال برای خرید و فروش دارای بیشترین تنوع ارزهای دیجیتال در بین همه صرافی های ایرانی است. شما میتوانید اکثر رمز ارزهایی که در سایر صرافی ها نمیتوانید بخرید مثلا خرید شیبا یا هر رمز ارزی که قصد خرید آن دارید را به راحتی از طریق این صرافی انجام بدهید.

۲. انتقال مستقیم و سریع ارز دیجیتال بعد از خرید به کیف پول خودتان

یکی دیگر از دغدغه اکثر کسانی که میخواهند خرید و فروش ارز های دیجیتال را انجام دهند، کلاهبرداری صرافی های ارز دیجیتالی است که اقدام به نگهداری ارزهای دیجیتال خریداران میکنند. خوبی صرافی ایران بایننس این هست که شما بعد از خرید ارز دیجیتال خود از صرافی ایران بایننس با دادن یک آدرس کیف پول، مستقیما خودتان به نگهداری ارز دیجیتال خود خواهید پرداخت و از این بابت دغدغه ای نخواهید داشت. همچنین ارسال ارز دیجیتال به کیف پول در سریع ترین زمان صورت میگیرد.

۳. پشتیبانی قوی

اکثر کسانی که دوست دارند از یک صرافی برای فروش و خرید ارز دیجیتال استفاده کنند به پشتیبانی و پاسخگویی سریع صرافی اهمیت میدهند تا در سریع ترین زمان بتوانند مشکلات خودشان را از طریق صرافی ها حل کنن. در این بین صرافی ایران بایننس دارای پشتیبانی قوی بوده و در کمترین زمان جوابگوی سوالات و مشکلات هموطنان عزیز است.

مواردی که در بالا ذکر کردیم باعث شده تا صرافی ایران بایننس به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بین صرافی های داخلی تبدیل شود.

حرف پایانی

این روزها خبرهای زیادی از سرتاسر دنیا در مورد سود چند برابری از خرید بیت کوین یا خرید اتریوم و خیلی از ارزهای دیجیتال دیگر را می شنویم. در کشور ما هم کم نیستند افرادی که از طریق سرمایه گذاری در این حوزه به سود های خوبی دست پیدا کرده اند. در این بین یکی از نکات مهم، خرید ارز دیجیتال از یک صرافی معتبر است که باید هر کاربری به آن توجه داشته باشد. صرافی ایران بایننس با داشتن ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال و انتقال سریع و آنی ارز دیجیتال به کیف پول خود شخص، یکی از گزینه های خیلی خوبی است که هر کاربری میتواند با انتخاب آن، مشکل پیدا کردن رمز ارزهای خاص و اعتماد به صرافی را حل کند.

منبع: گسترش نیوز

336327