تازه‌ترین عناوین

همراه با سطح بالای داخلی سازی؛

کراس‌اوور ایران خودرو به زودی تولید می شود

مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، با بیان این‌که موتور محصول نکراس اوور، سل جدید EF۷ پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس‌ شش سرعته داخلی‌سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود، عنوان کرد: کراس اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی سازی به تولید خواهد رسید.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: از ماه آینده واکسیناسیون مشاغل اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز می‌شود.
سازمان بهداشت جهانی از کشف ویروس جدید موسوم به «مو» (Mu) خبر داد، این نوع کرونا اولین بار در ماه ژانویه در کلمبیا شناسایی شد.
فوق تخصص گوش، حلقی و بینی بیان کرد: قارچ سیاه بیشتر در افرادی بروز می‌یابد که بیماری زمینه‌ای دارند یا نقص سیستم ایمنی و ممکن است، برخی بیماران با ابتلا به کرونا، سیستم ایمنی‌شان تا حدی ضعیف شود که به این عفونت قارچی نیز مبتلا شوند.
«مجید مظفری» که بازیگر مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» گفت: تهیه‌کننده‌ای که بگوید صبر کن تلویزیون به من پول بدهد تا به تو بدهم، این تهیه‌کننده نیست بلکه تنها یک واسطه است.
خیلی از افراد دچار کمرویی هستند و همواره تلاش می کنند روش‌هایی برای درمان کمرویی خود پیدا کنند زیرا این احساس باعث تنهایی و جلوگیری از موفقیت ها حتی در زمینه کاری میشود.
عضو کمیته کشوری سلامت زنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق بررسی‌ها در مورد عوارض واکسن برای مادران باردار و جنین، مشخص شد که واکسن کووید برای مادر و جنین هیچ عارضه‌ای در پی ندارد و مواردی از جمله پارگی کیسه آب، سقط جنین، عدم رشد جنین، زایمان زودرس و ... در این مادران دیده نشده است.
این نوع ویروس، مدلی جدید از کووید ۱۹ است که در ایالت متحده و آمریکای جنوبی گسترش یافته است. براساس اطلاعات موجود تا ۲۰ مرداد، هیچ اثری از این ویروس در ایران گزارش نشده است. با این همه، احتیاط شرط عقل است و باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. این نوع ویروس که بانام C.۳۷ شناخته می‌شود، قابلیت انتقال بیشتری نسبت به کرونای دلتا دارد!
کرم مرطوب کننده پوست صورت و بدن را با استفاده ازمواد طبیعی و ترکیبات گیاهی و بدون فارابن تهیه کنید تا علاوه بر نرمی و لطافت پوست، راهی برای تقویت و جوانی آن را فراهم کنید.
سازمان آگهی های پرسون