آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 10 شهریور 1400؛

اتریوم از 3.5 هزار دلار عبور کرد/کاهش دامیننس بیت کوین

به جرات می توان گفت که اکثر آلتکوین های بازار طی چند هفته گذشته، در مقایسه با بیت کوین عملکرد بهتری از خود نشان داده اند. به عنوان مثال، اتریوم که روز دوشنبه تا زیر 3200 دلار کاهش یافته بود، از آن زمان، بیش از 300 دلار افزایش قیمت داشته است.

تصویر اتریوم از 3.5 هزار دلار عبور کرد/کاهش دامیننس بیت کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، در نتیجه این تغییر، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار برای اولین بار از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت)، تراز 3500 دلار را شکست و همچنان با قیمتی بالاتر از این سطح معامله می شود.

ریپل در 24 ساعت گذشته با درصدی مشابه با ETH افزایش یافته و همین چند ساعت قبل تراز 1.2 دلار را لمس کرد. پولکادات و یونی سوآپ هر دو حدود 10 درصد در تایم فریم روزانه افزایش قیمت داشته اند و توانسته اند منطقه 30 دلاری را دوباره تصرف کنند.

بایننس کوین و دوج کوین امروز به رنگ سبز هستند در حالی که کاردانو که یکی از برنده های اخیر بازار به شمار می رود، در حدود تراز 2.8 دلار متوقف شده است. سولانا نیز که اخیراً رکوردهای تازه را به ثبت رسانده بود امروز با 8 درصد ریزش به حدود 110 دلار رسیده است.

در مقیاس 24 ساعته Revain با 22 درصد افزایش بهترین عملکرد را داشته است. Kusama، که حراج بعدی پاراچین آن از امروز آغاز می شود، به بالاترین سطح چند ماهه اخیر خود یعنی بیش از 400 دلار رسیده است.

رمزارزهایی مثل OKB ، Elrond ، Aave و Arweave نیز امروز افزایش قیمت دو رقمی نشان داده اند، اما ارزش تجمعی بازار کریپتو هنوز زیر 2.1 تریلیون دلار باقی مانده است.

در حالی که اخیراً برخی از آلتکوین ها مسیری صعودی در پیش گرفته اند، بیت کوین با مشکل مواجه شده است. ارز رمزنگاری شده برتر بازار روزهای پایانی هفته بالای سطح 49000 دلار باقی ماند ولی خرس ها دوباره به بازی بازگشتند.

چند روز بعد، بیت کوین ابتدا به زیر 47000 دلار کاهش یافت. با وجود تلاش های مکرر و بازیابی سطح 49000 دلار، در 24 ساعت گذشته بیت کوین دوباره رو به کاهش گذاشته است. این اتفاق منجر به ثبت کمترین قیمت چند روز اخیر این ارز در حدود 46500 دلار (در Bitstamp) شد. در حال حاضر، قیمت بیت کوین حدود 1000 دلار بهبود یافته و بالای 47000 دلار ترید می شود.

سرمایه بازار بیت کوین اکنون در حدود 900 میلیارد دلار است ، اما چیرگی آن بر آلتکوین ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این معیار در عرض چند هفته حدود 3 درصد کاهش یافته و اکنون به حدود 42 درصد رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

336440