تازه‌ترین عناوین

قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.
بدیهی است در صورت عدم سجامی شدن تا تاریخ ابلاغ شده محدودیت در ارائه خدمات به ایشان صورت خواهد گرفت و کدهای معاملاتی مذکور تا زمان مشخص شدن وضعیت سجامی آنها مسدود می‌شود.
در جلسه بعدی شورای عالی هواپیمایی؛

نرخ بلیت پرواز تعیین تکلیف می شود

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری از تصمیم گیری در خصوص نرخ بلیت هواپیما در جلسه بعدی شورای عالی هواپیمایی کشوری خبر داد.
نوازنده و مدرس نوازندگی پیانو مطرح کشور گفت: فعلا قصد انتشار هیچ آلبومی را به چند دلیل ندارم. یکی اینکه من فردی انرژیک و شوخ هستم و برخی از آهنگ‌های من شاد و سرزنده هستند که الان موقعیتی نیست که آنها را منتشر کنم و دوم اینکه اصلا جایی نیست که آنها را منتشر کنیم.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه اولویت‌بندی واکسیناسیون دریانوردان علیه ویروس کرونا به گونه‌ای است که شرایط سنی لحاظ نخواهد شد، ادامه داد: با توجه به اینکه دریانوردانی که به سفر‌های دریایی اعزام می‌شوند همواره در دسترس نیستند و باید زمانی که در کشور حضور دارند نسبت به واکسیناسیون آن‌ها اقدام کرد، بنابراین وزارت بهداشت پذیرفت که شرط سنی در رابطه با واکسیناسیون دریانوردان مدنظر قرار نگیرد.
روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط بازگشایی حضوری مدارس از آبان ماه به صورت تدریجی، آرام و با کسب اطمینان از سلامت دانش آموزان توضیحاتی ارائه داد.
پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو؛

جوانمردی حذف شد!

ساره جوانمردی در فینال رقابت تیراندازی و در ماده ۵٠ متر مختلط کلاس sh1 از کسب مدال بازماند.
سازمان آگهی های پرسون