تازه‌ترین عناوین

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد سال آینده اواخر ژانویه و یا فوریه به ایران سفر می‌کند تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کند.
از سال 1357 تاکنون جمعیت هلال احمر ایران 12 رئیس به خود دیده است که هر کدام در بازه زمان‌های مختلفی بر مسند این سازمان نشسته‌اند. حالا با پرش دولت دوازدهم به دولت سیزدهم بسیاری از افراد منتظرند رئیس جدید این سازمان را ببینند اما او کیست؟
با خروج ستاره‌های خط حمله بارسلونا همچون مسی و سوارز در دو فصل اخیر، حالا جرارد پیکه بهترین گلزن حاضر در ترکیب این تیم محسوب می‌شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه بیان کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد این خرس نر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته که باعث مرگ حیوان شده است.
معاون عملیاتی سرکلانتری ششم پلیس پایتخت در گفتگو با پرسون؛

سارقی که از مصرف مواد مخدر شیشه دست به سرقت زد، دستگیر شد

معاون عملیاتی سر کلانتر ششم پلیس تهران از دستگیری سارقی که پس از مصرف مواد مخدر شیشه، به علت بی خوابی از منزل خارج شده و خودرویی را به سرقت برد، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: در این عملیات ۳۸ دستگاه یخچال، ۷ دستگاه فر، ۷۹ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی فاقد مجوزهای قانونی پس از هماهنگی‌های قضائی کشف شد.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال؛

سال آینده به ایران سفر خواهم کرد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که در کشور قطر به سر می‌برد، دیداری با رئیس فیفا داشت.
آلبوم «آنامک» عنوان تازه ترین آثار منتشر شده در فرآیند فروش محصولات موسیقایی است که طی روزهای اخیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
سازمان آگهی های پرسون