تازه‌ترین عناوین

در این مطلب بهترین عکس ها از عکس کمدی حیات وحش ۲۰۲۱ را خواهید دید که قطعا با دیدن آنها لبخند خواهید زد.
پیروزی قاطع تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق که نهمین برد تیم ملی ایران با اسکوچیچ بود، ایران را به صدر قاره آسیا خواهد برد.
واتس‌اپ اخیرا به دلیل سیاست 0های حریم خصوصی خود هدف انتقاد قرار گرفته است اما ممکن است به روزرسانی آتی این پیام رسان به کاربران کنترل بیشتری روی تنظیمات حریم خصوصی فراهم کند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: روند واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران از تاریخ ۱۵ شهریور دوباره به روال عادی برگشته است.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جاماندگان سهام عدالت باید این سهام را دریافت کنند اما شاید نتوان این کار را براساس سازوکار قبلی یا قیمت‌های سابق انجام داد.
واکسیناسیون در هر مرحله بارداری توصیه می‌شود و محدودیتی ندارد اما در زنان باردارِ دارای بیماری باید قبل از واکسیناسیون مشورت با پزشک صورت بگیرد. همچنین زنانی که قصد باردار شدن دارند، می‌توانند واکسن کرونا را مانند بقیه افراد واجد شرایط جامعه تزریق کنند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.
با نزدیک شده به پایان سال زراعی که با خشکسالی همراه بود، مدیرکل هواشناسی استان از پیشبینی تاخیر در آغاز بارندگیها خبر میدهد که می‌تواند نشانه ای از ادامه خشک سالی در استان باشد. ‌
همه گیری کووید۱۹ زندگی افراد را به کلی تغییر داده است و بدون شک برخی از مردم دوست دارند کره زمین را ترک کنند اما اکنون دانشمندی از دانشگاه ایالتی آریزونا می‌گوید که ممکن است بتوان در سایر نقاط جهان نیز ویروس‌ها را یافت.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: براساس ابلاغ جدیدی که صورت گرفته مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز، به فرمانداری تهران اعلام شده است و از این لحظه به بعد براساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون