معاون عملیاتی سرکلانتری ششم پلیس پایتخت در گفتگو با پرسون؛

سارقی که از مصرف مواد مخدر شیشه دست به سرقت زد، دستگیر شد

معاون عملیاتی سر کلانتر ششم پلیس تهران از دستگیری سارقی که پس از مصرف مواد مخدر شیشه، به علت بی خوابی از منزل خارج شده و خودرویی را به سرقت برد، خبر داد.
تصویر سارقی که از مصرف مواد مخدر شیشه دست به سرقت زد، دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ بهزاد حاتمی معاون عملیات سرکلانتری ششم پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون با اشاره به دستگیری سارق خودرو، اظهارداشت: این سارق پس از مصرف مواد مخدر شیشه به علت بی خوابی از منزل خارج شده و خودرویی را مشاهده که صاحب خودرو غفلت کرده بود و آن را سرقت می کند.

وی ادامه داد: سارق سوار بر خودرو شده و مراجعه به یکی از دوستانش میکند، سپس به محله قلعه نو رفته و اقدام به یکسری سرقت اموال ضایعاتی و پا به فرار می گذارد.

معاون عملیات سرکلانتری ششم پایتخت ادامه داد: با پایش اطلاعاتی و رصد دوربین های محدوده سرقت خودرو، ماموران انتظامی موفق شدند تا سارق را دستگیر کنند.

سرهنگ حاتمی بیان داشت: اخیرا طبق اخباری که از طریق معتمدین بدست آورده، متوجه شدیم که در منزلی در یکی از نقاط تهران مشروبات الکلی، مواد مخدر و اموال سرقتی می باشد؛ با دستوری که از مقامات قضایی گرفته، به موقعیت اعزام شدیم.

وی ‌گفت: با شگردهای پلیسی وارد منزل گشته؛ که در بدو ورود دو نفر مقاومت کردند و نفر سوم در بالکن در حال ریختن مواد مخدر در داخل لوله فاضلاب بود؛ که دستگیر شدند.

سرهنگ حاتمی اشاره کرد: مقادیر ۱۳۰گرم شیره تریاک، ۹۰ گرم شیشه، .۲۶ لیتر انواع مشروبات الکلی دستساز، انواع لوازم سرقتی کشف شد.

338663