تازه‌ترین عناوین

مدیرعامل بانک مسکن، چهارشنبه هفته گذشته از افزایش وام خرید مسکن حساب جوانان به یک‌میلیارد تومان خبر داد و گفت: در دوره ۱۵ساله متقاضی می‌تواند از یک‌میلیارد تومان وام خرید مسکن استفاده کند.

کسی که گرانترین خانه در سراسر آمریکا را دارد ۱۶۵ میلیون دلار از قسط وام ساخت خانه را نداده و همین امر باعث شده تا دادگاه ورود کند.
خط رسانه‌ای اصلاح‌طلبان در عین اینکه می‌خواهد دوقطبی سوریه-افغانستان را رقم بزند، قصد دارد با هدف قرار دادن عقبه فکری و استراتژیکی جریان مقاومت و تنزل آن به یک حرکت کور و بدون فکر، این گزاره را بین مردم افغانستان جا بیندازد که دولت ایران در کنار افغانستان نیست.
رئیس جمهوری اوکراین احتمال یک جنگ تمام عیار با روسیه را پذیرفت، اما در عین حال گفت که این مساله، بزرگترین اشتباه خواهد بود.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از پیگیری وضعیت شرکت هفت تپه و کارگران آن خبر داد و اعلام کرد: برایم مسجل است راه حلی رقم خواهد خورد که هفت تپه و کارگرانش به روزهای طلایی برگردند.
فاطمه جلوخانی نیارکی

روستای ییلاقی و زیبای نیارک

روستای ییلاقی، زیبا و خوش آب و هوای نیارک در منطقه ی طارم سفلی واقع شده است.بیشتر مردم بومی این روستا از دیرباز تا کنون به زراعت و دامداری مشغول بوده اند.. دشت های اطراف این منطقه بستر مناسبی را برای کاشت و برداشت محصولاتی چون گندم، جو ،عدس و نخود مرغوبی فراهم آورده.. همچنین باغ های گردو، انگور و آلبالو در بافت خود روستا یا کوهپایه ها و دره های اطراف آن دیده میشود که جامه ی سبز رنگ چشم نوازی به تن دهستان پوشانده.. آبشار دل انگیزی در حاشیه ی ده قرار دارد که در فصل بهار و اوایل تابستان پر آب و دیدنی است.. دعوت میکنیم از چشم انداز های زیبای تکه ای دیگر از بهشت ایران دیدن کنید...
پس از آنکه کشور لبنان یک سال را بدون دولت رسمی سپری کرد، امروز رسما فرمان تشکیل دولت این کشور به امضای رئیس‌جمهور و مأمور تشکیل کابینه لبنان رسید.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: تعداد مراجعان سرپایی به بخش‌های درمانی به زیر ۲۰ هزار نفر در روز رسیده و تعدادبستری در بخش‌های عادی و ویژه نیز کاهش بافته و این امر نشان می‌دهد الگوی بیماری در حال تنزل است.
سازمان آگهی های پرسون