تازه‌ترین عناوین

مدیرکل ارزیابی عملکرد و شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت تدریجی، امکان آموزش در مدارس زیر۱۵۰ نفر به صورت حضوری وجود خواهد داشت.
استاندار تهران بیان کرد: استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا نسبت به تامین لجستیک و پرداخت هزینه‌های عوامل واکسیناسیون حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افزایش ساعات واکسیناسیون در سطح شهر و استان تهران اقدام کند.
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۴۹ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان رسید.
رئیس اتحادیه دام های سبک کشور گفت: گرانی گوشت در بازار تناسبی با قیمت دام زنده ندارد و باید برای حل این معضل که ناشی از حضور پر رنگ دلالان است راهکاری اندیشیده شود که امنیت تولید کنندگان و حقوق مصرف کنندگان تأمین شود.
علاوه بر واکسیناسیون معلمان، مدیران و کادر مدارس قرار است برخی از گروه‌های هدف دانش‌آموزی نیز برای بازگشایی حضوری مدارس واکسینه شوند.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو بیان کرد: اگر اشتباهی در بخش محاسبه قبض مشترکان رخ داده باشد اصلاح می‌شود و حتی در صورت درخواست مردم، امکان پرداخت اقساطی قبوض نیز میسر است.
نماینده ولی ‌فقیه در امور حج و زیارت پیشنهاد کرد: جاماندگان این سفر می‌توانند هزینه سفر خود را برای کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان اختصاص دهند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری مالک کافی‌نتی که با در اختیار داشتن رمزعبور شاکی اقدام به سرقت ارزهای دیجیتال وی کرده بود خبر داد و گفت: شهروندان از در اختیار قرار دادن رمزهای عبور خود به دیگران خودداری کنند.

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه ای صادر کرد و در آن مهندس مدرس خیابانی، استاندار جدید سیستان و بلوچستان را دارای مراتب تعهد، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و برخوردار از سوابق استوار اجرائی و پیشینه روشن مدیریتی به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی بر شمرد و اخبار مغشوش درخصوص وی را رد کرد.
سازمان آگهی های پرسون