تازه‌ترین عناوین

دادگاهی در روسیه شرکتهای شبکه اجتماعی آمریکایی فیس بوک و توییتر را به دلیل کوتاهی در حذف محتوایی که از سوی این کشور غیرقانونی قلمداد می شود، جریمه کرد.
بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید به طور منظم دیالیز انجام دهند که یک درمان تهاجمی و خطرناک است. اما اکنون محققان دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو با موفقیت نمونه اولیه یک کلیه مصنوعی زیستی را تولید کردند که می توان آن را بدون نیاز به دارو در بدن فرد بیمار قرار داد.

بوتاکس یکی از فراگیرترین روش‌های جوانسازی پوست است که در کشور ما هم رواج زیادی دارد.
روستای «کلاته علی» از مرکز شهر طبس آن‌چنان فاصله‌ای ندارد اما دست اهالی‌اش از هر نوع امکاناتی کوتاه است از آب لوله‌کشی تا مدرسه‌ای برای تحصیل.
وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
میزان مطالبات بیرانوند حدود ۲میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان است که حدود ۱۵۰میلیون تومان هم هزینه دادرسی به آن اضافه می‌شود.
وزیر بهداشت بیان کرد: اختصاص ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی به دارو زمینه فساد و رانت را ایجاد می‌کند.

در حال حاضر خدماتی از جمله استعلام مدرک تحصیلی، رهگیری مرسوله پستی، پرداخت قبوض و تعداد خطوط مشترکان تلفن ثابت و سیار با استفاده از دولت همراه امکان‌پذیر است و به‌تازگی نیز سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به سامانه دولت همراه متصل شده است.

نگاهی کلی به وضعیت بازار رمزارزها امروز 24 شهریور 1400؛

جهش 5 درصدی بایننس کوین

چند روز گذشته برای ارز دیجیتال اول بازار روزهای به شدت نوسانی و بی ثباتی بود. همه چیز پس از ریجکت شدن قیمت در سطح 46500 دلار روز دوشنبه شروع شد و افت بعدی ظرف چند دقیقه قیمت آن را به 45000 دلار رساند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت تدریجی، امکان آموزش در مدارس زیر۱۵۰ نفر به صورت حضوری وجود خواهد داشت.
سازمان آگهی های پرسون