تزریق واکسن در ایام پایان هفته در تهران

استاندار تهران بیان کرد: استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا نسبت به تامین لجستیک و پرداخت هزینه‌های عوامل واکسیناسیون حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افزایش ساعات واکسیناسیون در سطح شهر و استان تهران اقدام کند.
تصویر تزریق واکسن در ایام پایان هفته در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، محسنی بندپی استاندار تهران گفت: پایانه‌های حمل و‌نقل درون شهری و برون شهری بانک‌ها و پاساژها همچنان در زمره اصنافی بودند که کمترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی را شاهد هستیم و مکاتبه‌ای با این اصناف داشتیم که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد می کنیم و البته قبل از اعمال قانون سعی در اقناع سازی این اصناف داریم.

وی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور ادامه داد: در روند واکسیناسیون در استان تهران تحول خوبی شاهد بودیم و در مجموع تا دیروز شش میلیون و پانصد و بیست و پنج هزار نفر در استان واکسینه شدند و به تنهایی دیروز ۲۶۰ هزار نفر در استان واکسینه شدند و شاهد جهش خوبی در واسیناسیون استان بودیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: جمعیت سالمند استان تهران بالا است و از طرفی شاهد تراکم بالای جمعیت در این استان هستیم و سهمیه واکسن استان تهران قاعدتا باید افزایش پیدا کند در هفته گذشته شاهد روند کاهشی مراجعین سرپایی بستری و فوتی‌ها در استان تهران بودیم.

بندپی درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: در خصوص بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی هستیم و تمامی تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است

منبع: ایلنا

349952