تازه‌ترین عناوین

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران با بیان این که تولید جوجه در کشور افزایش یافته است، گفت: تخم مرغ این جوجه‌ها ماه‌های بهمن و اسفند در مقدار فراوان به بازار عرضه می‌شود.
معاون امنیتی استانداری تهران با اشاره به آخرین جزئیات صدور مجوز الکترونیک تردد بین استانی بیان کرد: شهروندان می توانند با آدرس اینترنتی http://taradodtehran.com به این سامانه دسترسی داشته باشند و مجوز دریافت کنند.
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: در پی مذاکرات اخیر بین مقامات ایران و عراق در جریان سفر الکاظمی به تهران، قرار شده سهمیه زائران ایرانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی افزایش پیدا کند و میزان این افزایش در جریان مذاکراتی که بین مسئولان اجرایی دو کشور انجام می‌شود، مشخص خواهد شد.

پس از رفع نقص سامانه سماح؛

پیش ثبت‌نام اربعین شروع شد

سامانه ثبت‌نام اربعین که در ساعات اولیه امروز از دسترس خارج شده بود، پس از رفع نقص، با اعلام شرایط سفر اربعین، برای پیش ثبت‌نام در دسترس قرار گرفت.

وزیر بهداشت، در بازدید از مرکز واکسیناسیون بیمارستان شهید لبافی نژاد ضمن گفتگو با پزشکان و واکسیناتورهای حاضر در مرکز، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت این است که خانواده پرسنل بهداشت و درمان را واکسینه کند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه وضعیت جسمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران رو به بهبودی است و حال وی مساعد بوده و در حال پشت سر گذاشتن دوره بیماری خود و زمان نقاهت هستند. مبتلا به کرونا نیستند و این مسأله که در فضای مجازی مطرح شده صحت ندارد.
انجمن اولیاء و مربیان، دستورالعمل «رویکردهای اساسی در بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و آرام»، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: دانش آموزانی که تا کنون و به هر علتی موفق نشده‌اند ثبت سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهند تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند.
سیزدهمین عرضه اولیه در دو مرحله انجام می شود که در مرحله اول 5 درصد از سهام توسعه سامانه‌ های نرم‌ افزاری نگین به سرمایه‌گذاران واجد شرایط در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می‌شود.
اصغر فرهادی برای اکران فیلم «قهرمان» در کشورش به شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی درخواست داد و احتمالا همین هفته جلسه شورای پروانه نمایش بازبینی خواهند داشت.
رئیس بهزیستی قرچک گفت: در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ میزان مرگ و میر به دلیل خودکشی افزایش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد پیک‌های متعدد کرونا در این زمینه چه میزان تاثیر داشته است.
سازمان آگهی های پرسون