تازه‌ترین عناوین

مداخلات ساده و قدرتمند می‌تواند برخی علل تعجب‌آور کاهش سطح حافظه را رفع کند.
با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، تهران و بسیاری از شهر‌ها از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.
نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: مراحل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا فینال، با حضور درصد خاصی از تماشاگران برگزار می شود.
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی شاهد تغییراتی بود.
بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۶ هزار و ۴۳۶ نفر رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از وقوع انفجار در یک مغازه در شهرستان نظرآباد خبر داد و افزود: در این انفجار به بیش از ۱۰ مغازه دیگر آسیب وارد شد.
یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک با اشاره به اینکه تمام دریافت‌کنندگان واکسن باید قبل از تزریق، غذای مناسب و کافی بخورند، تاکید کرد که ناشتا واکسن نزنید.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد: رئیس جمهور صبح سه شنبه ۳۰ شهریور به وقت محلی در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد بصورت مجازی سخنرانی خواهد کرد
مجلس دیروز با واردات خودروی خارجی موافقت کرد. مصوبه‌ای که در آن هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به ازای صادرات خودرو یا سایر کالاها، بدون انتقال ارز، برای واردات خودروهای برقی یا هیبریدیی یا بنزینی و گازی اقدام کند. آنچه که مجلس مصوب کرده و استنباطی که می‌شود این است که واردات خودرو بدون انتقال ارز مجاز است.
سرعت تغییرات در ارزهای دیجیتال به قدری است که روزانه طرفداران بیشتری را به خود جلب می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از اقتصادهای جهان رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال را عوض کنند؛ رویکردی که سابق بر این بیشتر در مخالف و تقابل با آن بود. اما حالا با توسعه روزافزون و فراگیری بیشتر این ارزها نمی‌توان اثرگذاری آنها را در اقتصاد کشورها انکار کرد.
سازمان آگهی های پرسون