تازه‌ترین عناوین

معلمان درسراسر کشور خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به مطالباتشان شدند مطالبه ای که با عمری بیش از ده سال، راه به جایی نبرده است. روزشنبه سوم مهرماه 1400 در پی فراخوان شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، تجمعاتی در سراسر کشور مقابل آموزش و پرورش هر استان، برگزار شد.
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم‌گذار ایران با اعلام این خبر گفت: قیمت برخی کالاهای اساسی از جمله گوشت آن قدر گران شده که مردم تخم‌ مرغ را جایگزین گوشت کردند!
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز، ۲۶ هزار و ۸۳۴ تومان معامله شد.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 4 مهر1400؛

سقوط بیت کوین به زیر 41 هزار دلار

به جرات می توان گفت که بیت کوین طی چند روز گذشته اوقات خوشی را سپری نکرده است. این دارایی تا روز جمعه عملکرد خوبی داشت، ولی از آن زمان، ممنوعیت های تازه ابلاغ شده توسط دولت چین آن را به سمت پایین سوق داد. بیت کوین در عرض چند دقیقه از بالای 45000 دلار به زیر 41000 دلار سقوط کرد.

بیست‌ودومین محموله واکسن کرونا تهیه‌شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون واکسن تک دوز، امروز یکشنبه؛ چهارم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
همراهان عزیز فالدونی پرسون، نوشته های زیر در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
داده‌های مربوط به حجم و قیمت فایل‌های آپارتمان در شهریور به همراه نتایج تحقیقات میدانی از بازار نشان می‌دهد در ماهی که گذشت هم فروشنده افزایش پیدا کرد و هم تقاضای خرید نسبت به قبل زیاد شد. البته این دو با قصد متفاوت، وارد بازار شدند. بالاترین «تورم پنهان مسکن ۱۴۰۰»، در شهریور به ثبت رسید.
سازمان آگهی های پرسون