فال روزانه 4 مهرماه

همراهان عزیز فالدونی پرسون، نوشته های زیر در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه 4 مهرماه

به گزارش سایت خبری پرسون، برای اینکه بدانید به احتمال زیاد امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 4 مهر 1400 را بخوانید تا از اتفاقات پیش روی خود در این روز باخبر شوید. همچنین از فال حافظ نیز می توانید بهره ببرید.

فروردین

با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامت‌تان را به خطر نیاندازید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت هستید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و با مهمانی کسل‌کننده‌ای طرف هستید که خاطره‌ بدی را در ذهن‌تان ماندگار می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دل‌تان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

اردیبهشت

انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. مشکلی که با آن روبرو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. به‌ خاطر داشته باشید نگرانی‌های بی‌مورد چیزی به غیر از اضطراب و آشفتگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از همین امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و آینده‌ای بدون استرس و نگرانی را در پیش بگیرید.

خرداد

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

تیر

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. امروز بر سر مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

مرداد

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. فرصتی برای مشورت با فردی با تجربه فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و پند و اندرزهای این فرد را آویزه گوش کنید.

شهریور

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند. به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

مهر

کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. حاشیه‌های زیادی در زندگی دارید و ذهن‌تان به جای اینکه مشغول کارهای مهم باشد، همیشه نگران حاشیه‌های مختلف هستید. این نگرانی‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته و احساس می‌کنید که توانایی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارید، در نتیجه از امروز فکر کردن به حاشیه‌های زندگی و چیزهای بی‌ارزش و ناراحت‌کننده را کنار بگذارید و فکر و ذهن‌تان را به کار و پیشرفت متمرکز کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. سری به دوستان قدیمی بزنید و یادی از خاطره‌های خوش گذشته کنید.

آبان

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ثابت کنید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. به خاطر داشته باشید که کار و تلاش هم اندازه‌ای دارد و با کار بیش‌از‌حد سلامت خود را به خطر نیاندازید.

آذر

اهل منزل امروز حسابی هوای‌‌تان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

دی

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصاب‌تان را خراب کند. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. قدر لحظه‌های عمرخود را بدانید و از زندگی لذت ببرید. کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.

بهمن

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. شرایطی مهیا می‌شود تا سری به یکی از دوستان قدیمیتان بزنید و خاطره‌ خوش روزهای گذشته را زنده کنید.

اسفند

فشارهای کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید، قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاری‌تان را کاهش دهید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

اگر می خواهید بدانید پدران و مردان متولد هر ماه چه خصوصیاتی دارند؟ اینجا کلیک کنید

فال حافظ 4 مهرماه

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال حافظ متولدین خرداد
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال حافظ متولدین تیر
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت
تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

فال حافظ متولدین مرداد
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال حافظ متولدین شهریور
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال حافظ متولدین مهر
منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است
تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

فال حافظ متولدین آبان
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

فال حافظ متولدین آذر
مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

فال حافظ متولدین دی
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را
تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

فال حافظ متولدین بهمن
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

352085