تازه‌ترین عناوین

سالانه تنها چند شهاب سنگ از جو زمین عبور می‌کند و تعداد کمی از آنها به دست دانشمندان می‌رسد. در ایران اما این شهاب‌سنگ‌ها را به راحتی می‌توان در سایت‌های خرید و فروش آنلاین پیدا کرد. اما قیمت شهاب سنگ‌ چقدر است؟

وزارت بهداشت:

واکسن تک دوز چیست؟

طبق اعلام سازمان غذا و دارو، واکسن های قبلی حاوی ویال های ۶ دوز ۱۰ دوز یا ۲ دوز بودند و این سری اخیر دارای ویال تک دوز است و حتما باید دوز دوم آن نیز تزریق شود.
دلنوشته ای از مریم شیرزاد؛

سیامک اطلسی همین بود که در عکس می‌بینید

شما همین بودید که در عکس می بینیم؛ خوشرو و مهربان. چندین بار با هم شطرنج بازی کردیم و من سوسک شدم. فردای روزهای بازی، سلام می کردم، پاسخ سلامم را با خوشرویی و مهربانی همیشگی تان می دادید و می گفتید، چطوری کیسه بوکس؟ یک دست دیگر شطرنج بزنیم؟؛ حالا ما مات از رفتنتان، کیش و مات.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از افزایش ضریب استفاده از خدمات خرید و فروش اینترنتی به دلیل شیوع کرونا در دو سال اخیر گفت و اظهار کرد: این مسئله موجب افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی نیز شده است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم اکنون، دوشنبه (۵ مهر ۱۴۰۰) باوجود کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ریحانه پارسا به یک مرد سیاهپوست ابراز علاقه کرده است و همین کافی بود تا عکسی منتشر شود و همه این مرد ناشناس را شوهر دوم ریحانه پارسا معرفی کنند در حالیکه خودش تایید نکرده است و بیتشر به پسری به نام آرش ابراز علاقه می کند.
باید توجه داشت تاثیر حذف ارز ترجیحی بر کالاهای اساسی متفاوت بوده و نمی‌توان برای تمامی کالاها انتظار تاثیر‌پذیری یکسان داشت به‌گونه‌ای‌که در بخش دارو در چند سال اخیر تخصیص ارز ترجیحی باعث شده تا کمترین تغییرات قیمتی را شاهد باشیم که نشان می‌دهد این ارز به اهداف مورد‌نظر اصابت کرده است اما در حالی‌که ارز 4200 تومانی به نهادهای دامی نیز اختصاص می‌یابد نبود نظارت کافی زمینه شکل‌گیری دلالی و افزایش قیمت در سایر کالاهای مرتبط به آن فراهم شده است.
آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان پس از تغییرات طبق لایحه رتبه‌بندی معلمان که توسط دولت به مجلس ارسال شده است بعد از اعمال تغییرات توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، این لایحه آماده بررسی در صحن علنی مجلس است.
مقامات حوزه دارویی کوبا مجوز استفاده اضطراری از واکسن تک دز «سوبرانا پلاس» را برای دوره نقاهت ناشی از کووید-۱۹ در افراد ۱۹ سال به بالا صادر کردند.
سازمان آگهی های پرسون