تازه‌ترین عناوین

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، ۰.۰۸ درصد افت کرد و به ۸۳.۳۵ دلار رسید.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۹ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۹۴۲ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۸۲ هزار و ۱۰۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۶ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۶۰۶ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
زنان درگذشته اغلب نقش مادر و همسر را به عهده داشتند و به انجام امور خانه می‌پرداختند اما اکنون در دو جبهه مهم یعنی جامعه و خانواده مشغول خدمت و انجام‌وظیفه‌اند. اشتغال زنان با پیشرفت جوامع، تغییر و تحول‌یافته و نیل به تعادل‌های اساسی جغرافیایی، افزایش مشارکت‌های آگاهانه سیاسی و اجتماعی در برنامه‌ریزی‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور، ریشه‌کن کردن بی‌سوادی و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با افزایش میزان اشتغال زنان و مشارکت‌های اقتصادی آنان، رابطه تنگاتنگ و درهم‌تنیده دارد .
اوایل هفته یکی از مدیران رده بالای نفتی از «استفاده حداکثری از مازوت در نیروگاه‌ها» خبر داده و سبب بروز نگرانی‌هایی درباره احتمال تکرار آلودگی هوای سال گذشته شده بود. این در حالی است که دیروز مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با رد استفاده از مازوت در زمستان آن را کم‌اولویت‌ترین سوخت برای نیروگاه‌ها پس از گاز و گازوئیل معرفی کرد.
در شرایطی که اکثر فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و حتی بازگشایی مدارس، منوط به واکسیناسیون عمومی در آبان‌ماه می‌شود، تا‌کنون ۲۰ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۸۸۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و ۴۶ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۱ نفر دُز اول واکسن کرونا زده‌اند. همچنین با ورود بیست‌وپنجمین محموله واکسن کرونا به ایران و به استناد آمار گمرک، بیش از ۹۲ میلیون دز واکسن کرونا به ایران وارد شده است.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۴.۵۲۸ واحد بسته شد.
نتایج مطالعات اخیر نشان می‌دهد که کمبود آهن در بروز بیماری‌های قلبی نقش دارد و با جبران این مشکل می‌توان تا 10% از این خطر جلوگیری کرد.

نتایج تحقیق جدیدی که توسط دانشگاه موناش استرالیا انجام شده نشان می‌دهد دریافت روزانه نور طبیعی خورشید به اندازه کافی می‌تواند بر روحیه و کیفیت خواب افراد تاثیر بگذارد.
حفظ تناسب اندام، داشتن موهای زیبا، تقویت سیستم ایمنی و ... امروزه افراد را به مصرف مکمل های غذایی ترغیب می کند که حتی در بیشتر موارد نیازی به مشورت با پزشک را نیز لازم نمی دانند. آما واقعا این مکمل ها به انواع مختلف کپسول، قرص، شربت، پودر و آمپول بدون نسخه به فروش می رسند، چه هستند؟ آیا برای سلامتی همه لازم است؟ عوارضی در پی دارد؟...
رییس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم گفت: با وجود اینکه سازمان بهداشت جهانی، مجامع علمی و تقریبا همه متخصصان راهکار اصلی مقابله با کرونا و قطع زنجیره پاندمی را واکسینه شدن عمومی می‌دانند ولی همچنان بعضی از مردم برای واکسیناسیون کودکان‌ مردد هستند یا از اساس با آن مخالف هستند.

سرمربی تیم ملی کره؛

نتیجه تساوی عادلانه بود!

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: بعد از دریافت گل به بازی برگشتیم و کنترل مسابقه را در دست گرفتیم.
سازمان آگهی های پرسون