تازه‌ترین عناوین

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی کشور طی نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعداد اعضای نهمین دوره هیئت مدیره سامان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را مطابق قانون به وی یادآوری کرد.
در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد خوبی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با صعود ۱.۰۱ درصدی تا سطح ۲۸ هزار و ۴۲۱.۹۲ واحدی بالا رفت.
در مستند «۳۳ سال سکوت» ببینید

ماجرای جانبازی که به آلمان پناهنده شد

حسین شمقدری بیان کرد که مستند «۳۳ سال سکوت» روایت‌کننده داستان جانبازی است که بابت مسائل درمانی ناگزیر به آلمان پناهنده می‌شود.
پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرداری تهران که با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهرماه آغاز شده بود پس از پایان مرحله نخست وارد مرحله دوم اجرایی شد.
از آنجا که ویروس کرونا سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مصرف‌کنندگان دخانیات نسبت به سایر افراد در معرض خطر بیشتری هستند و در صورت ابتلا بیماری شدیدتری را تجربه می‌کنند. آمارها نشان می‌دهد احتمال بستری یا فوت سیگاری‌ها از افراد دیگر بیشتر است.
رییس جمعیت هلال احمر از ورود ۶ میلیون دز دیگر واکسن کرونا خبر داد و گفت: بیست وششمین محموله واکسن کرونا، امروز (پنجشنبه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، در روز چهارشنبه مورخ 21 مهر ماه 1400، بانک مرکزی به صورت موردی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 126.8 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
موز یکی از سالم ترین و مقوی ترین میوه هاست، اما به شرطی که در زمان مناسب آن را مصرف کنید؛ آن زمان تاثیرات مفیدش را خواهید دید.
امروزه جای بسی تاسف است که حتی کشورهای کوچک عربی گواهینامه‌های صادر شده ایران را قبول ندارند و رانندگی شهروندان ایرانی را مجاب به حضور در کلاس و گذراندن دوره‌های آموزشی می‌دانند.
سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان در سالند دزفول منجر به مصدومیت ۱۵ نفر شد که حال ۶ نفر آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رئیس دادگستری اصفهان گفت: متهم پرونده تیراندازی در اصفهان به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تأیید شد.

سازمان آگهی های پرسون