تازه‌ترین عناوین

حاشیه دیدار ایران-کره جنوبی؛

نورافکن دو اخطاره شد!

امید نورافکن با دریافت کارت زرد در نیمه دوم دیدار با کره‌جنوبی دو اخطاره شد.
سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، مهندسی نصیر ماشین و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
استقبال از خدمات اینترنت بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال قبل با افزایش ٩٠ درصدی در تعداد تراکنش‌ها روبرو شد. تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران در این مدت ٤٠ درصد رشد کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 23 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال در یک کارگاه نجاری در کرمانشاه خبر داد.

یک روانشناس با اشاره به شروع فصل پاییز و امکان ابتلا به افسردگی فصلی مطرح کرد: در دوران کرونا از دست دادن عزیزان، سوگواری و مشکلات روحی به علت کاهش روابط اجتماعی امکان ابتلا به افسردگی فصلی را افزایش می‌دهد.
عرضه آپارتمان نوساز برای فروش در منطقه چهار بسیار اندک و در برخی پهنه‌های مسکونی مهم و پرمتقاضی این منطقه انگشت‌شمار است.
ابوالفضل داودی رکن آبادی معاون علمی و هنری دانشگاه استاد محمود فرشچیان از تاسیس دانشکده مهارتی و صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان خبر داد
برخی خریداران آسیایی تقاضای افزایش عرضه بالاتر از سطح قراردادهای بسته‌شده را کرده‌اند که نتیجه قیمت‌های جذاب نفت عربستان برای ماه نوامبر است.
در وزنه برداری دختران قهرمانی نوجوانان جهان؛

دختر فوق سنگین ایران هفتم جهان شد

تیم دختران وزنه بردار ایران با هشت وزنه بردار در رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرده بودند که ۲ مدال نقره و ۲ برنز کسب کردند.
در بازی جذاب هفته چهارم دور انتخابی جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۶۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون