تازه‌ترین عناوین

بر اساس اطلاعات اداره کل هواشناسی استان تهران، از جمعه تا یکشنبه (۲۳ تا ۲۵ مهر) کاهش نسبی دما و در نواحی پر تردد کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به ریاض ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه ۲۲ مهر ماه انجام می‌شود.

رییس مرکز تحقیقات اختلالات متابولیک پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: براساس نتایج مطالعه جدید این مرکز تحقیقاتی، ویتامین دی یکی از عوامل کنترل بهتر بیماری دیابت نوع یک است.
اعضای جی 7 اعلام کردند: این ارزها باید به شکلی باشند که با حاکمیت بانک مرکزی تداخل نداشته باشند و استانداردهای سخت‌گیرانه و دقیق حریم خصوصی، شفافیت و قابلیت حسابرسی برای حفاظت از داده‌های کاربران را رعایت کنند.
محسن کریمی رییس اداره‌کل نقدینگی و خزانه‌داری بانک مسکن از تفاهم این بانک با سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار با بانک خبر داد و گفت: امکان ایجاد دارایی اوراق تسه برای مشتریان غیر سجامی در نماد تسه006 فراهم شده است..
آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبود یافتگان کرونای جهان _ پنجشنبه ۲۲ مهرماه_ منتشر شد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پروتکل‌های کرونایی در بخش هواپیمایی تجدیدنظر شده است و به دنبال این هستیم که در پروتکل‌های بخش جاده‌ای نیز این اتفاق رخ دهد.

نرخ تورم که ۰.۲ درصد بیشتر از نرخ مورد انتظار قبلی و بالاترین سطح تورمی ثبت شده در آمریکا در ۱۳ سال اخیر بوده، بیش از همه تحت تاثیر افزایش قیمت بخش انرژی قرار گرفته؛ به گونه ای که تورم بنزین به ۲۴.۸ درصد رسیده است.
مقاله «پیمان فلاحی» مدرس و فیلمساز انجمن سینمای جوان کرمانشاه با عنوان «دانش فیلمنامه­‌نویسی از رهگذر مطالعات عصب­‌شناسی؛ رویکردی نسبتا نوین برای مساله‌ه­ای قدیمی» جزو ۱۰ مقاله برتر جایزه پژوهش سال سینمای ایران شد.
سازمان آگهی های پرسون