تازه‌ترین عناوین

در رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی؛

پرسپولیس به رتبه ۸۴ جهان صعود کرد!

تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد.
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود نیرو استخدام می کند.
نوع ارائه خدمات گردشگری با انجام طرح واکسیناسیون عمومی و باز شدن مراکز گردشگری باید تغییر کند تا بتوان سفرهای ایمن را تجربه کرد.حالا مردم باید برای دریافت خدمات ایمن گردشگری سختگیرتر شوند.

رئیس سابق سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: چنانچه شاهد وقوع زلزله سنگین در تهران باشیم، شدت خسارات و میزان تلفات نیز فراتر از مطالبی است که می‌شنویم.

دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل‌احمد، فراخوان چهاردهمین دوره این جایزه را در حالی منتشر کرد که این جایزه طبق برنامه همه ساله، اوایل آذر یعنی حدود 40 روز دیگر باید برگزار شود.
چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با هدف گام برداشتن در راستای چشم‌انداز تحقق رویای دیجیتال و با هدف به اشتراک‌گذاری برترین دستاوردها و درس‌آموخته‌های سازمان که از روز گذشته آغاز به کار کرده بود، امروز به کار خود پایان داد.
حمزه علیرضایی کارگردان مستند «ماندگار» از ساخت یک قسمت از این مجموعه با محوریت «پل طبیعت» خبر داد.
اولین قسمت از مستند "مهربانو" با محوریت معرفی زنان موفق به تهیه کنندگی زینب پور ابراهیم و کارگردانی مشترک ساسانه گلستانه و زینب پور ابراهیم سه شنبه 20 مهرماه ساعت 16:10 تماشایی می شود. 
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از حضور بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان مراکز پرتو (کودکان کار و آسیب پذیر) در «جشنواره بادبادک‌ها» خبرداد و گفت: تلاش داریم در این هفته هم جامعه را نسبت به کودکان و به خصوص کودکان خاص حساس کنیم و هم برای این کودکان شرایط متفاوت و مفرحی را ایجاد کنیم.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۹ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۶۹ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۷۳ هزار و ۲۴۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۶ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۱۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
در حالی که هواداران تیم ملی در تدارک تهیه بلیت و پایان بخشیدن به حدود دو سال دوری از ورزشگاه بودند، فدراسیون فوتبال بعد از داستان سرایی‌های بسیار، در نهایت نتوانست از حق میزبانی خود استفاده کند و حالا تیم‌ملی در دیدار سنتی آسیا، بدون همراهی تماشاگران به میدان می‌رود. گویا سوء مدیریت و بی‌برنامگی در فوتبال ایران ریشه دوانده و قرار نیست با تغییر مدیریت، این فوتبال نفسی تازه کند.
سازمان آگهی های پرسون