تازه‌ترین عناوین

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تزریق انواع واکسن کرونا از جمله واکسن برکت به مردم، در تمام مراکز واکسیناسیون کشور رایگان است و مردم هیچ‌گونه‌ هزینه‌ای بابت دریافت واکسن کرونا نباید پرداخت کنند.
چند روزی می‌شود که موضوع تغییر ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح است و اخبار غیر رسمی از انتصاب حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل فعلی بورس کالا برای این سمت حکایت دارد.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: از مجموع۱۴۱ ایستگاه در حال بهره برداری تعداد ۷۷ ایستگاه دارای مسیر روشن دلان است این کار با توجه به ضرورت مسیریابی افراد کم بینا و نابینا در تراز سکوها به استناد میزان مراجعه افراد کم بینا و نابینا در مترو به صورت پیوسته در ایستگاه‌های منتخب درحال انجام است.
در سال 97 تنظیم بازار از طریق واردات محصول نهایی یعنی گوشت قرمز سبب متضرر شدن دامدارانی شد که نهاده‌ها را با قیمت گزافی از بازار تأمین کرده و با گوشت بی‌کیفیت و ارزان‌تر خارجی رقابت می‌کردند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز۵۰ هزار تومان کاهش یافت.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز در مقایسه با روز گذشته با ۲۶۵ تومان کاهش به قیمت ۲۶ هزار و ۵۲۶ تومان داد و ستد شد.
راهنمایان گردشگری تهران در یک گشت تخصصی به دیدن ظرفیت‌های تاریخی محله سنگلج رفتند. بناهایی که هنوز برای عموم مردم قابل بازدید نیستند و به جاذبه گردشگری تبدیل نشده‌اند.

برخی تحلیلگران و اعضای پارلمان اروپا روسیه را متهم کرده‌اند عمدا عرضه گاز به بازار اروپا را در هفته‌های اخیر محدود کرده تا بحران گاز در این منطقه تشدید شود و قیمت گاز افزایش یابد.
ایرج یکه زارع (کاریکاتوریست پیشکسوت) روز گذشته سه‌شنبه بیستم مهرماه به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت. سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی فقدان او را تسلیت گفت
سازمان آگهی های پرسون