تازه‌ترین عناوین

رامبد جوان سرانجام بعد از نزدیک به دو سال پیش‌تولید فصل تازه «خندوانه» را آغاز کرد. همزمان لوکیشن تازه این برنامه در شرق تهران این روزها در حال آماده‌سازی است تا ضبط برنامه رامبد جوان آغاز شود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

کلیسای قلب مقدس مسیح کرمانشاه ساخته دوران قاجار است

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: به طور کلی از 90 کلیسایی که در فهرست آثار ملی قرار گرفته است کلیسای پنطی کاسنی، نمازخانه و قلب مقدس مسیح در این استان قرار دارند و کلیسای قلب مقدس مسیح در سال 1293 در دوران قاجار در این شهر ساخته شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با عنوان اینکه هیچ مجوزی برای استفاده از مازوت به عنوان سوخت در صنایع و نیروگاه‌های استان صادر نشده است گفت: در صورت گزارش تخلف‌های احتمالی در این زمینه با آن برخورد جدی می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی تنها از طریق مصرف میزان بالایی از ویتامین C انجام نمی شود بلکه گنجاندن انواع میوه ها و سبزیجات حاوی مواد مغذی در رژیم غذایی، شرایط را برای بهبود وضعیت سلامت بدن فراهم می سازد.

دستگاه امنیتی کویت ۶ نوجوان را که به داعش پیوسته‌اند در منطقه الأحمدی بازداشت کرد.

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است احساس درد قفسه سینه را به وجود آورد و به قلب ربطی نداشته باشد.
پس از پیش‌بینی تندباد شدید توسط سازمان هواشناسی؛

مردم کرمان آماده طوفان شن می‌شوند

پس از پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان کرمان مبنی بر وقوع تند باد شدید در این استان به ویژه قسمت‌های شرقی کرمان، مردم این استان آماده طوفان شن می‌شوند.
برنامه «نقدسینما» جمعه ۵ دی ماه ضمن بررسی وضعیت معیشتی سینما در روزهای کرونایی به بررسی آثار داریوش مهرجویی کارگردان شناخته شده کشورمان می‌پردازد.
خاطره مهران مدیری از برنامه «دیدنی‌ها»؛

آنچه در برنامه «دورهمی» گذشت

شب گذشته، جلال مقامی دوبلور پیشکسوت و مجری «دیدنی‌ها» مهمان برنامه دورهمی بود.