تازه‌ترین عناوین

با کشف جسد وکیل 39 ساله، بلافاصله موضوع به بازپرس محمود عارفی راد و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.
رسانه وابسته به شورای عالی امنیت ملی تایید کرد؛

سامانه سوخت‌گیری پمپ بنزین ها هک شد!!

رسانه وابسته به شورای عالی امنیت ملی با تایید خبر حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها نوشت: جزییات این حمله سایبری و منشاء آن در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی پس از جمع‌بندی نهایی منتشر خواهد شد.
شاید توقف پشتیبانی واتساپ از سیستم عامل‌های قدیمی‌تر اندروید و آی او اس به مذاق صاحبان گوشی‌های هوشمند قدیمی خوش نیاید. اما این اتفاقی است که یک هفته دیگر سراغ مان می‌آید. برای همین باید راه‌های دسترسی به واتساپ را بررسی کنیم.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: استفاده از کارت هوشمند سوخت موقتاً دچار مشکل شده است اما افراد می‌توانند فعلا از بنزین آزاد استفاده کنند.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از امکان سفر هوایی اتباع ایرانی به عراق بدون اخذ روادید خبر داد و توضیحاتی درباره جزئیات سفر به عراق از جمله سفرهای زیارتی عتبات عالیات داد.
قیمت سکه در بازار تهران امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورتی که بانک‌ها تسهیلات لازم را به بخش مسکن برای تولید اختصاص ندهند، ۲۰ درصد جریمه می‌شوند و این جرائم به صندوق ملی مسکن باز می‌گردد.
شب گذشته دو موتور سوار با حمله به هادی رضازاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند، برخی معتقدند این حمله به دلیل نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی درباره انحصار پزشکی بوده است.
سازمان آگهی های پرسون