تازه‌ترین عناوین

رئیس کل سابق سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه وقتی جوانی در آغاز راه با رتبه دو رقمی کنکور در دانشکده پزشکی تهران پذیرفته نمی‌شود و فردی با رتبه چند هزار به همین دانشگاه راه می یابد نه امیدی به آینده و نه عدالتی می ماند، گفت: آمار درخواست گوداستندینگ از سازمان نظام پزشکی و رعایت مهاجرت، آماری ناخوشایند و نگران‌کننده است.
«تل‌ماسه» اولین بار ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ درجشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ونیز ۷۶ به نمایش درآمد. برادران وارنر این فیلم را به صورت سینمایی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ در جهان عرضه کرد و سپس در ۲۲ اکتبر در ایالات متحده همزمان از طریق سینما و اچ‌بی‌او مکس منتشر شد. این فیلم برای جلوه‌های بصری، محدوده سینمایی و موسیقی متن مورد تحسین قرار گرفت.
در قسمت امشب «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» است و بهنوش بختیاری نیز پرونده سریالهای کمدی آپارتمانی را در برنامه باز می‌کند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۲۲ ارز کاهش و بهای ۱۸ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۷ ارز نیز ثابت ماند.
جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند.
بررسی فایل‌های فروش آپارتمان منطقه۱۳ تهران واقع در محدوده شرقی پایتخت که یکی از مناطق مصرفی بازار مسکن به شمار می‌آید، نشان می‌دهد عرضه آپارتمان‌های کوچک متراژ با سن متوسط در هفته‌های اخیر از تراکم بیشتری برخوردار بوده است.
سازمان آگهی های پرسون