تازه‌ترین عناوین

بانک مرکزی در گزارشی نرخ انواع سود بانکی از جمله نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار و نرخ سود انواع تسهیلات در بانک‌های دولتی و غیردولتی را اعلام کرد.
روح‌الله کبیر سلطانی مدیر خدمات رفاهی خانه مداحان اهل البیت (ع) گفت: طی تفاهم‌نامه مشترک با صندوق کارآفرینی امید، بنا شد، تمامی مداحان استان تهران که در شغلی مشغول به کار هستند و جواز کسب دارند، وام قرض‌الحسنه 30 تا 60 میلیون دریافت کنند.
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
در ساعات نخست معاملات روز سه‌شنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز قرار دارند.

در شرایطی که هنوز درخواست برخی هموطنان برای پرداخت خسارت به وسایل برقی‌شان از سوی توانیر بی پاسخ مانده و قول پرداخت آن برای ماه‌های آینده داده شده بود، امروز اعلام شد که پرداخت خسارت‌های نوسانات برق مشترکان از آبان ماه آغاز خواهد شد.
ساترا با ارسال تذکر کتبی، ممنوعیت نمایش تبلیغاتی که مشوق خروج سرمایه انسانی، فکری و مالی از کشور باشد را به رسانه‌های متخلف ابلاغ کرد.
سی ویکمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، امروز سه‌شنبه؛ چهارم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد
قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، ۰.۱۵ درصد نسبت به قیمت بسته شده دیشب رشد کرد و به ۸۶.۱۲ دلار رسید.
بانک اچ اس بی سی سوییس برای چهاردهمین سال متوالی اقدام به رتبه بندی بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار اتباع خارجی در جهان کرد.
در جلسه اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر درخواست استعفای کریم همتی رئیس جمعیت بررسی و با آن موافقت شد.
یرقان یا زردی به‌معنی تغییر رنگ و زرد شدن پوست، صلبیه و غشاهای مخاطی ناشی از بالا رفتن بیلی روبین خون است.
سیدرضا میرهاشمی، از نخستین صدابرداران سینمای ایران که نشان درجه یک هنری (دکتری) داشت دار فانی را وداع گفت.
سازمان آگهی های پرسون