کدام نماد بیشترین سود را امروز به جیب زد؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، تامین ماسه ریخته‌گری و واسپاری ملت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر کدام نماد بیشترین سود را امروز به جیب زد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 336واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 384هزار و 469واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 157میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 812میلیارد تومان در بیش از 465هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، تامین ماسه ریخته‌گری و واسپاری ملت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری شاهد، معدنی دماوند و نوسازی و ساختمان تهران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله یک میلیارد و 299میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 299میلیارد تومان در 255هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 5واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 671واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل پرداز نو آفرین، بیمه اتکایی ایرانیان و فرابورس ایران امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ویتانا، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

367690