تازه‌ترین عناوین

با حکم علیرضا زاکانی مریم اردبیلی به عنوان مشاور امور بانوان شهرداری تهران و امیر شهرابی به عنوان مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران منصوب شدند.

قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۹۲۰ تومان رسید.
به‌روزرسانی جدید شبکه اتریوم که الطایر (Altair) نام دارد، قرار است تا ساعاتی دیگر اجرا شود. این به‌روزرسانی اولین اقدام در جهت ادغام شبکه مبتنی بر اثبات سهام بیکن چین (Beacon Chain) و شبکه اصلی اتریوم است.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۵ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده، مرگ چهار میلیون و ۹۷۹ هزار و ۵۴۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۲۱۷ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس به تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی بازار فولاد در مجلس پرداخت و گفت: وزیر صمت در جلسه اخیر کمیسیون از اعضا خواست که برای بررسی این طرح فرصتی به وزارت صمت داده شود زیرا این وزارتخانه برنامه جامعی برای ساماندهی این حوزه دارد.
بادام یک میان وعده مغزی است که مدت هاست در بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که دو نوع روغن بادام وجود دارد، شیرین و تلخ.
نتایج یک پژوهش نشان داد افرادی که دچار زخم های کبدی پیشرفته ناشی از چاقی، دیابت و اختلالات مربوط به آن هستند، در اثر بیماری کبدی، جان شان را از دست می دهند.
نتایج پژوهشی بین المللی نشان داد خطر مرگ بر اثر سکته مغزی، حمله قلبی و سایر بیماری های عروقی در افرادی که دچار بیماری چشمی آب مروارید می شوند، بیش از یک سوم افزایش دارد.
یک متخصص زنان و زایمان در سنندج با تاکید بر اینکه واکسن کرونا آسیبی به جنین وارد نمی‌کند؛ گفت: در حال حاضر آسیبی از واکسن کرونا به جنین گزارش نشده است.
آنوریسم در یک سرخرگ پا باعث نرسیدن خون به مقدار کافی به نقاط مختلف پا می‌شود. در نتیجه پا دچار ضعف و رنگ‌پریدگی می‌شود، یا اینکه متورم شده، رنگ آن به کبودی تغییر می‌کند. امکان دارد یک توده ضربان‌دار در ناحیه کشاله ران یا پشت زانو وجود داشته باشد.
سازمان آگهی های پرسون