تازه‌ترین عناوین

بیژن پرواز نوازنده سه‌تار در ۵۰ سالگی و بر اثر سکته مغزی درگذشت و صبح امروز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در قطعه نام‌آوران بهشت سکینه به خاک سپرده شد.
اعضاء گروهک قیام سپید با توزیع شب نامه‌هایی در کوچه و خیابان‌ها و فراخوان‌های متعدد و فریب برخی افراد و اجیر نمودن اراذل و اوباش، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه داشتند.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

سیل و آبگرفتگی در ۷ استان کشور

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از آب گرفتگی و سیل در ۷استان کشور خبر داد.
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، مجوز پروژه اینترنت ماهواره‌ای شرکت بوئینگ را برای پرتاب ۱۴۷ ماهواره طی ۹ سال صادر کرد. این شرکت می‌تواند با راه‌اندازی شبکه اینترنت خود در فضا به رقیب اصلی استارلینک اسپیس ایکس تبدیل شود.
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه، بعدازظهر پنج‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور اهالی فرهنگ و هنر، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برگزار شد.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده در مهاباد و میزان خسارات واردشده و شرایط مردم، دستورهای لازم را صادر کرد.
وزیر جهاد کشاورزی:

بحران آب استان سمنان جدی است!

سمنان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه استان سمنان کم آب بوده و با بحران جدی مواجه است، گفت: رفع مشکلات آب و همچنین نهاده‌های دامی از عمده مسائل مرتبط با این استان است.
سازمان آگهی های پرسون