تازه‌ترین عناوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است.

این ستاره فیلم "اوشن ۱۱" در باره خواسته خود گفت که همسرش "امل کلونی" به عنوان یک وکیل حقوق بشری با افراد شرور برخورد می‌کند و فرزندان آن‌ها می‌توانند هدف بالقوه این گروه‌ها در انتقام جویی‌ها واقع شوند.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز یکشنبه ١۶ آبان ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ٧٣ تومان رسید.
روابط عمومی کل سازمان صداوسیما با انتشار بیانیه ای درباره خبرهایی که با موضوع ادغام برخی بخش ها در این رسانه در فضای مجازی منتشر می شود، توضیح داد.
علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای ازسرگیری سفر به سوریه و سفر زمینی به عتبات، از تلاش برای کاهش هزینه‌های سفرهای زیارتی خبر داد.
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی نور علیشاهی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۴۰ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۶۰ هزار و ۲۳۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۶ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۰۷ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
بررسی ارزش تراکنش‌ها نیز بیانگر آن است که بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و سپه و بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملت، آینده، سامان و پاسارگاد رسیده است.
در حالی که اخیرا مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) تاکید کرده اند که افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است، نامه‌ سازمان حمایت به برخی تولیدکنندگان داخلی نشان می‌دهد قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و این سازمان خواستار لیست جدید قیمت و مستندات افزایش قیمت شده است.
شهر سالند در شهرستان دزفول، ظهر امروز با زلزله‌ای به قدرت ۳.۳ ریشتر به شدت تکان خورد.
سازمان آگهی های پرسون