دربی اصفهان بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سپاهان تیم منسجمی است و دربی اصفهان بازی سختی برای هر دو تیم است.
تصویر دربی اصفهان بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود!

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان اظهار داشت: طبیعتاً بازی خیلی سنگینی برای هر دو تیم است اما با توجه به اینکه میزبان هستیم شرایط خوبی برای این بازی داریم.

وی افزود: سپاهان نتایج خوبی را در شروع فصل به دست آورده و تیم منسجمی نشان داده، و در کل دربی اصفهان بازی سختی برای هر دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: با توجه به لغو بازی هفته سوم ما مقابل پیکان زمان خوبی برای آمادگی در این مسابقه داشتیم و تمرینات خوبی برای این مصاف کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه به آینده و تیم مان خیلی امیدوار هستیم، اضافه کرد: بازی هفته پیش مقابل استقلال را از دست دادیم اما نمایش خوبی داشتیم که امیدواریم این عملکردهای خوب با نتیجه همراه باشد.

تارتار با بیان اینکه تمرینات لازم برای شکستن روند کلین شیت سپاهان انجام شده، تصریح کرد: در نهایت روز مسابقه بازیکنان بازیکنان تأثیر گذار هستند که باید با تمرکز بالا بازی کنند و هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد موفق‌تر خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت سجاد جعفری بعد از مصدومیت مقابل استقلال ابراز داشت: او به تمرینات تیم برگشته و مشکلی برای همراهی تیم در این بازی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان اظهار داشت: مصاف سپاهان و ذوب آهن همیشه دیدنی بوده و رقابت‌های جذابی داشتند و بازی فردا نیز همینطور خواهد بود زیرا هر دو تیم از لحاظ فنی جایگاه خوبی دارند.

منبع : مهر

369249