تازه‌ترین عناوین

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل گفت: تاکنون تراز تجاری ایران و برزیل به نفع برزیل بوده لذا این اتاق بازرگانی و ما در گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل تلاش داریم که تراز تجاری بالانس شود.
بعد از گذشت حدود ۱۰ روز از آغاز تجمع اعتراضی کشاورزان اصفهانی نسبت به خشک شدن زاینده‌رود، قشرهایی از مردم این شهر نیز به کشاورزان پیوستند و با تجمع در کنار پل خواجو خواهان جاری شدن دائمی آب این رودخانه شدند. تجمع‌کنندگان، امروز (جمعه-۲۸ آبان) در بستر خشک زاینده‌رود جمع شدند و شعارهای اعتراضی سر دادند.

اخیرا ۲ واکسن برای بیماری آلزایمر در آزمایش‌های اولیه موفق بوده‌اند؛ نخستین مورد مربوط به یک واکسن استنشاقی است که به‌زودی روی انسان آزمایش می‌شود و آزمایش‌های دومین واکسن روی موش موفق بوده است.
شاخص کل در هفته چهارم آبان ماه، اگر چه با بازدهی منفی روبه رو شد؛ اما به نظر می رسد شاخص در نقطه مقاومت شکل گرفته در کانال 1.4 میلیون واحد راحت تر می تواند مسیر صعودی را دنبال کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: با توجه به اینکه موضوع ترافیک یکی از دلایل اصلی آلودگی هوای شهر تهران است، لازم است شهرداری تهران با حساسیت بیشتر نسبت به قبل و دقت و کنترل مستمر نسبت به صدور مجوز ورود به طرح ترافیک اقدام کند.
رئیس کمیسیون پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: متاسفانه بیشتر تسهیلات بانکی به شرکت‌های بزرگ تخصیص یافته که از این مقدار نیز قسمت عمده‌ای به بانک‌ها بازنگشتند، نظارتی نیز بر این دسته از شرکت‌ها وجود ندارد و بنابراین بخش زیادی برای بنگاه‌های کوچک و متوسط باقی نمی‌ماند.
مردم در صربستان از افزایش تقریبا تمامی مایحتاج زندگی به ویژه مواد غذایی شکایت دارند و می گویند که همه کالاهای مورد نیاز زندگی گران شده و هرکس به روش خود و توانایی مالی زندگی اش را اداره می کند.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان کرد: در فصل سرد سال به ویژه هنگام بارش‌ها، ترابری مختل و منجر به افزایش قیمت محصولات پروتئینی می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون