تازه‌ترین عناوین

عبدالله ویسی سرمربی معزول تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر به لیگ دسته اول بازگشت و هدایت خیبر خرم‌آباد را بر عهده گرفت.

باند قاچاق سلاح و مهمات به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در خوزستان منهدم و ۸۰ قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیر زیادی مهمات کشف شد.
از آبان ماه برای هر دستگاهی که نسبت به ورود اطلاعات مربوطه در سامانه حقوق و مزایا و کارمند ایران اقدام نکرده باشد، واریز حقوق انجام نخواهد شد.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد با انباشت تدریجی آلاینده‌ها برای این استان پیش‌بینی می‌شود.
هفتمین قسمت از مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا جمعه (۲۸ آبان) ساعت ۲۰ میزبان بهروز رضوی صدای ماندگار هنر دوبله، گویندگی در رادیو وتلویزیون است.
مدیر آژانس عکس " میدل ایست ایمِجِز" (تصاویر خاورمیانه) روز چهارشنبه تایید کرده است که ابراهیم علی پور عکاس ایرانی چهار روز پیش در کابل توسط اعضای دولت طالبان دستگیر شده است.
سولانا (SOL) موفق شده است توجه سرمایه گذاران را از کاردانو (ADA) به عنوان یکی از بزرگترین رقبای اتریوم، به سمت خود جلب کند.
بنا بر آمارهای رسمی از تاریخ ۱۵ بهمن سال ۹۹ تا ۲۶ آبان سال جاری تعداد تعداد ١٤٨ میلیون و ۷٨٤ هزار و ٣٠٨ دوز واکسن کرونا، طی ٨٤ محموله، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است.
افراد بالای ۶۰سال که هر دو دز خود را واکسن سینوفارم و یا برکت تزریق کرده و ۴ ماه از تزریق دومین دز آن گذشته، برای تزریق دز سوم یا "بوستر "به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
سازمان آگهی های پرسون