تازه‌ترین عناوین

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۱ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ دلار و هفت واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 27 آبان 1400 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.
کیهان نوشت: ازنظر غربی‌ها میزان مشروعیت دولت‌های انتخابی صرفاً در ترازوی همراهی با غرب و فراموشی تعمدی آرمان‌ها قابل‌سنجش است. دولت خاتمی،‌هاشمی رفسنجانی و روحانی می‌تواند به نسبت مشروع‌ترین دولت‌ها لقب بگیرند.
آپارتمان‌های تا یک میلیارد تومان در تهران را می‌توان در گروه آپارتمان‌های «قیمت مناسب» یا به عبارت دیگر «آپارتمان‌های متناسب با بودجه خانه اولی‌ها» دسته‌بندی کرد.
آمریکا و متحدان این کشور روز چهارشنبه «هکرهای تحت حمایت ایران» را به حمله به زیرساخت‌های بهداشت و حمل و نقل متهم کردند.
دبیر هیأت مدیره اتحادیه طلا گفت: کاهش تقاضا، موجب شد از ابتدای سال ۵ درصد از واحدهای تولیدی و توزیعی طلا تعطیل شوند.
مادر 34 ساله‌ای به دلیل اختلاف خانوداگی اقدام به خودکشی کرد؛ مامورین بوشهر این زن را از خودکشی نجات دادند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۵ میلیون و ۹۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۲۹ هزار و ۸۴۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۰ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۵۳ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در حال نصب کنتور هوشمند برای مشترکان پرمصرف هستیم که یکی از قابلیت‌های این کنتور این است که محدودیت‌هایی را برای مصرف ایجاد می‌کند و اگر مشترکان باز هم رعایت نکنند، برق آنها قطع می‌شود.
محمد کاسبی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که از مدتی قبل به دلیل جراحی قلب در بیمارستان بستری بود، صبح چهارشنبه ـ ۲۶ آبان ماه ـ مرخص شد.
وزارت نفت از سوی هیات دولت مکلف شد سهمیه جبرانی بنزین با قیمت هر لیتر ۱۵ هزار ریال را به سهمیه ماهانه خودروها در آذر ماه ۱۴۰۰ صرفاً برای یک بار اضافه کند.
مدیر عامل منطقه آزاد کیش اعلام کرد: خرید کالای خارجی ممنوع است، مگر در شرایط نیاز مُبرم به کالای غیرایرانی با صدور مجوز انجام گیرد.
رئیس سازمان سنجش گفت: هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری برای ۵۷۵ داوطلب کنکور رای برگزاری مجدد آزمون صادر کرده و سازمان سنجش آموزش کشور موظف است این رای را اجرا کند.

سازمان آگهی های پرسون